Één is in het engels one.
Ik was er heilig van overtuigd dat eend in het engels dus oned was.
Duck sloeg heeeeelemaal nergens op.
poeh poeh. slimmerik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik had ooit een kennis in Amerika die via Skype vertelde dat hij aids had.
Ik vond het verschrikkelijk voor hem, wenste hem en zijn familie heel veel sterkte en heb uit onmacht een potje zitten janken... Wat verschrikkelijk.. zo jong en dan zo ziek!![]()
Hij snapte er alleen niets van dat ik me om niets zo druk maakte.
Pas later snapte ik dat hij het over hearing aids had. Meneer was namelijk nagenoeg doof en had dus een gehoorapparaat gekregen![]()
Pak van m'n hart
xMyrth schreef:Ik dacht vroeger dat ik superslim was.
poeh poeh. slimmerik
jorika1986 schreef:Cayenne schreef:Ik had ooit een kennis in Amerika die via Skype vertelde dat hij aids had.
Ik vond het verschrikkelijk voor hem, wenste hem en zijn familie heel veel sterkte en heb uit onmacht een potje zitten janken... Wat verschrikkelijk.. zo jong en dan zo ziek!![]()
Hij snapte er alleen niets van dat ik me om niets zo druk maakte.
Pas later snapte ik dat hij het over hearing aids had. Meneer was namelijk nagenoeg doof en had dus een gehoorapparaat gekregen![]()
Pak van m'n hart
Euh oeps. (Hebben ze daar ook niet een southpark aflevering over gemaakt?)
xMyrth schreef:Ik dacht vroeger dat ik superslim was.
poeh poeh. slimmerik
Sheran schreef:Ik geef Grieks en sommige kinderen vragen nog heel erg lang 'hoe hun naam is in het Grieks'. Of ze denken nog steeds dat Grieks Nederlands is met andere letters. En dan zeggen ze over een woord: 'maar dat betékent toch niks?'
Leprycorn schreef:Dat doet mij denken aan mijn ex
Op zijn stage hadden ergens "Fiat" voor gekregen. Hij helemaal vertellen dat ze een Fiat gaan krijgen als stage auto!
Vroeg of hij zeker wist of ze ook echt een Fiat kregen of alleen goedkeuring, toen snapte hij het niethet was wel erg komisch.
sflj schreef:Leprycorn schreef:Dat doet mij denken aan mijn ex
Op zijn stage hadden ergens "Fiat" voor gekregen. Hij helemaal vertellen dat ze een Fiat gaan krijgen als stage auto!
Vroeg of hij zeker wist of ze ook echt een Fiat kregen of alleen goedkeuring, toen snapte hij het niethet was wel erg komisch.
Ik had een collega wiens computer ''iedere dag om klokslag tien over vier vastliep!"
sflj schreef:Leprycorn schreef:Dat doet mij denken aan mijn ex
Ik had een collega wiens computer ''iedere dag om klokslag tien over vier vastliep!"