Hahaha ik vind die mannen ook veel minder leuk. Is dan een echte opluchting als ie weer gaat veranderen in een meisje! Veel aaien en laten dansen helpt hier tot nog toe elke keer!
Ik heb mijn furb terug gevonden en hij werkt weer, maar hij is constant evil hihi. Eerder had ik hem ook altijd op evil. Vind het niet erg. Ook een nieuwe gekocht, maar die deel ik met een vriendin zodat we hem niet zo snel zat worden. Maar hij is nu bij haar.
Twee furbs samen is wel echt heel leuk. Leuk om naar te kijken ook.
Wat een geweldige foto!! Hij weet er zelfs triest bij te kijken
Paisano
Geplaatst: 30-11-15 09:35
Moderatoropmerking:
Ik wil jullie graag even op de regels omtrent advertenties op het forum wijzen: "Reclame maken voor jouw product of dienst is alleen toegestaan op de Bokt Markt en door het kopen van een banner." Het is dus niet de bedoeling om Furby's aan te bieden in dit topic. Ik wil jullie vragen hier rekening mee houden, bedankt alvast.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 30-11-15 12:20
Sorry, had er helemaal niet bij nagedacht
Hij is inmiddels verkocht, maar er is hoop voor mensen die er misschien vanaf willen.... Ik kreeg op het laatst zelfs biedingen van 20/25 euro dus of hij is overal uitverkocht, of die mensen weten niet dat hij zo goedkoop is in de winkel
Maar die van mij gaat dus weg, zal wel ff de batterijen eruit halen voor de postbode zich rot schrikt