blackstar schreef:Vandaag ook een ergernis als klant zijnde (OVbuschauffeur van beroep)
Was vandaag 13 minuten te vroeg op de halte. Zit op mijn gemakje te wachten op de picknickbank vlakbij de halte. Na een minuutje of 6 wachten kijk ik even op en tot mijn schrik zie ik de buurtbus al aankomen. Dus ik steek over en ga op de halte staan en kijk nogmaals op mijn telefoon voor de tijd. Nee toch goed gezien denk ik bij mezelf. Chauffeur was gewoon 7 !!!! minuten te vroeg. Bus vertrekt van de halte om 13.17 uur en ik zat al in de bus aan het einde van het dorp (krijg je 2 minuten voor) om 13.11 uur.
En dan krijgen wij op ons donder als we een halve minuut te vroeg rijden, nee dit dan.
Ik haalde dan wel weer gemakkelijk mijn overstap op het station, das dan weer een voordeel.
Dat is echt heel irritant inderdaad, te laat is ook vervelend, maar te vroeg vind ik eigenlijk nog veel vervelender. Vanochtend weer mijn bus gemist doordat hij 5 minuten te vroeg was, bus later moeten nemen (+20 minuten wachten) en daardoor weer mijn trein gemist op een paar minuten, waardoor ik weer een half uur moest wachten en te laat op school was

Ik heb ook vaak 's avonds dat ik maar 2 minuten heb om van mijn trein bij mijn bus te komen, als de trein op tijd aankomt en de bus om de juiste tijd vertrekt is dat te doen (aankomen op spoor 1 en keihard rennen). Alleen vertrekt de laatste tijd de bus steeds 2 minuten te vroeg, waardoor ik hem mis en dan moet ik 3 kwartier in de kou wachten, echt heel vervelend..