Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
slimmerik schreef:Yonker schreef:Ben wel benieuwd hoe TS er momenteel instaat?
Kan me voorstellen dat ze geen zin meer heeft in reageren aangezien er constant offtopic wordt gegaan. Heb al eerder aangegeven dat daar een ander topic voor is. [LZP] Open communiceren tbv een duurzame relatie.
Callisto04 schreef:TS komt toch altijd weinig posten hier en heeft nog geen enkele keer aangegeven dat ze de discussie, die toch vrij sterk over haar vraag gaat, storend vindt.
Huertecilla schreef:Callisto04 schreef:Voor haar was exclusiviteit een basisvoorwaarde,
Met de komst van kinderen is een partner sex teveel. Hormonaal een wijziging van de basis.
.
Huertecilla schreef:Callisto04 schreef:Waarom leg jij dan direct TIOLI's op tafel? Als ze toch aanpasbaar zijn heeft dat geen zin.
Aan het begín mijn waarde Callsisto04. Aan het begin opdat de betrokkenen weten dat ze met de neuzen dezelfde kant op, op hetzelfde pad staan.
Gaandeweg zijn veranderingen in de onstandigheden een zekerheid. Het evalueren van afspraken zou normaal moeten zijn.
Zonder afspraken ga je niet sámen op weg.
Zonder evalueren/aanpassen wordt de kans op een niet bij de werkelijkheid passende set afspraken groter naarmate je samen door de tijd reist.
Bowen schreef:Dan misschien een interessante vraag. Stel, jouw partner veranderd van mening, door persoonlijke omstandigheden ziet zij het "open" zijn van jullie relatie niet meer zo zitten, wil ze de relatie graag sluiten.
Is dat bespreekbaar voor jou, als in is dat een eventuele mogelijkheid als de omstandigheden niet anders aangepast kunnen worden waardoor ze weer ok zou zijn met de "open" situatie?
Huertecilla schreef:Bowen schreef:Dit is dus echt niet perse waar he.
Ik schrijf een hypothetisch vóórbeeld over mógelijke afspraakcondities veranderende omstandigheden.
Huertecilla schreef:Bowen schreef:Dan misschien een interessante vraag. Stel, jouw partner veranderd van mening, door persoonlijke omstandigheden ziet zij het "open" zijn van jullie relatie niet meer zo zitten, wil ze de relatie graag sluiten.
Is dat bespreekbaar voor jou, als in is dat een eventuele mogelijkheid als de omstandigheden niet anders aangepast kunnen worden waardoor ze weer ok zou zijn met de "open" situatie?
Dat antwoord stáát er al. Is situationeel afhankelijk van de balans.
Daarbij is logischerwijze tijdelijk met eindigheid HEEL veel meer mogelijk dan structuree met open einde. Twee kanten op.
Zou bv in het geval van de TS en partner zo kunnen zijn. Is het uit het systeem en dan weer in beter evenwicht verder.
Kan ook bv zes maanden op een droomtrip door zeg Zuid Amerika zijn als dat een mega-droom op de lijst is.
Mijn lief in een vorig leven had ook een mega-droom; was alleen háár droom en een forse extra bijdrage van mijn zijde. Daarbij is ze verongelukt.
Het leven is zelforganiseren op de rand van chaos. Poep gebeurt en dat is maar zelden de ´schuld´ van iemand.
Huertecilla schreef:Bowen schreef:Dit is dus echt niet perse waar he.
Ik schrijf een hypothetisch vóórbeeld over mógelijke afspraakcondities veranderende omstandigheden.
Veranderende omstandigheden tijdens de zwangerschap.....briljant.
Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, alles wat u nooit over zwangerschap en baby's wilde weten van Kluun.

Sheran schreef:TS heeft er bij mijn weten nooit iets over aangegeven of ze het vervelend vond of niet. Misschien vindt zij het ook wel een interessante discussie om te lezen. Het houdt in elk geval haar topic hoog
Sheran schreef:Je kunt klikken op 'door de topicstarter'. Dan zie je alleen de berichten van TS.
slimmerik schreef:Sheran schreef:Je kunt klikken op 'door de topicstarter'. Dan zie je alleen de berichten van TS.
Op bokt blijven we gewoon on topic. Een goede manier om het overzichtelijk te houden. Waarom moeten de zeveraars zich zo nodig profileren hier? Of probeer jij ook bij de bibliotheek je aardappels te kopen?

hannico09 schreef:Ik ben nog geen stap verder. We waren gister avond weg en op de terugweg (rond 23u) zat hij te appen. Dan krijg ik al een knoop een m'n maag en heb ik de neiging de handdoek in de ring te gooien. Hij zegt dat toch niet wie het is of hij zegt dat het z'n beste vriend is. Kan best zo zijn natuurlijk,maar ik ga van het ergste uit.
Zijn we thuis is ie weer de lieve vriend waar ik gek op ben en komt van het een het ander.
Ik hou niet van veranderingen en ben dus ook niet goed in knopen doorhakken.
Al moet ik zeggen dat de momenten waarop ik denk dit kan zo niet langer, ik moet weg bij hem voor ik mezelf gek maak meer en meer de overhand gaan krijgen.