Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BalouArera schreef:Sababber schreef:Waarom zijn pepermuntjes wit?.. Terwijl de plant groen is... Ik snap nooit hoe ze zo wit kunnen zijn.. Uiteraard. Zijn het geur/kleur/smaakstoffen.. Maar waarom dan wit?
Omdat dat er fris en 'clean' uit ziet?
EskeGirl schreef:Ik zie echt vooral in beelden(denk ook wel in woorden, maar vooral beeld) Als ik aan een persoon denk, zie ik die persoon voor me, zelfde met situaties en herinneringen.
Spreekwoorden zijn leuk. Een loopneus is in mijn gedachten een rennende neus, bijvoorbeeld
noviceh schreef:Hoe wisten de eerste mensen hoe ze moesten s*ksen? En hoe weten dieren dat als ze geen voorbeeld hebben gezien?
elenaMM77 schreef:noviceh schreef:Hoe wisten de eerste mensen hoe ze moesten s*ksen? En hoe weten dieren dat als ze geen voorbeeld hebben gezien?
om het voor de jeugdigen onder ons age appropriate te houden.
in het kort visueel uitgelegd..
stel dat het blokje een papa is het grote blok een mama. hoe veel moeite zal het kosten om uit te vinden wat je met de dingen aanmoet (afgezien van de hormonen die je wel influisteren waar dat groeiende ding moet worden gelaten, vrouwen laten die info uhmmm druppelgewijs wel uhmmm uitlekken? )
[ Afbeelding ]
funnyhorses schreef:Waar ik niet over uitgedacht raak is het heelal!!
Waarom is er geen begin en geen eind?
Hoe kan iets zo groot zijn dat hele planeten zich kunnen verstoppen?
EskeGirl schreef:Ik zie echt vooral in beelden(denk ook wel in woorden, maar vooral beeld) Als ik aan een persoon denk, zie ik die persoon voor me, zelfde met situaties en herinneringen.
Spreekwoorden zijn leuk. Een loopneus is in mijn gedachten een rennende neus, bijvoorbeeld
Kuggur schreef:funnyhorses schreef:Waar ik niet over uitgedacht raak is het heelal!!
Waarom is er geen begin en geen eind?
Hoe kan iets zo groot zijn dat hele planeten zich kunnen verstoppen?
Hele planeten? Planeten zijn ontzettend kleine dingetjes op deze schaal bekeken.
Hele melkwegstelsels die per stuk honderden miljarden sterren (ons eigen melkwegstelsel naar schatting 400 miljard),en daaruitvolgend nog meer planeten bevatten, zijn maar piepkleine onderdeeltjes van dit heelal....
Ik probeer je nog meer te shockeren; wetenschappers schatten dat er tussen de 100 en 200 miljard melkwegstelsels in ons universum zijn.
PrizTwir schreef:Even over die stemmen, als ik iets denk dan hoor ik mijn eigen stem. Ik praat dus eigenlijk inmezelf. Maar moet ik ergens heel hard overnadenken, bijvoorbeeld: heb ik dat pilletje wel ingenomen? Dan ga ik in beelden denken en dan zie ik, het moment dat ik het pilletje heb geslikt. Ik heb dus een beetje van beide.
Ik kan ook heel goed herinneringen in beelden voor me krijgen. Dat is best wel leuk, want dan beleef je het als het ware nog een keer. Ik onthoud teveel dingen, soms ook best vervelend.
Zijn er meer mensen die heRinneringen in beelden zien? Of hebben jullie een andere manier van herinneringen opslaan? Ik heb gehoord dat sommigen het wel in beelden zien en sommigen op een andere manier.
aman2002 schreef:bestaan er ook waterdichte hoofddoeken voor moslimsDie kwam opeens in mij op toen ik een moslima met hoofddoek door de regen zag lopen.