tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:36

Leuk is het niet.
Maar ik haal dan indd dingen in mn hoofd zoals vam; ligt het aan mij, is er een ander etc....
Dam heb ik vele maler liever dat ie uiteindelijk eerlijk is. Alleen mss had ie t beter toen gelijk kunnen vertellen. Maar dat is altijd achteraf natuurlijk..
Het blijft voorlopig even klote hoewel we altijd goede afspraken hebben gemaakt hoor absoluut! Maar je deelt imo toch wel iets met hem.

Ik ga me nu iig niet op die andere jongen storten wil best met hem afspreken tegen de tijd maar niet nu om ff zogezegd toch even gelijk op een ander te storten. Hoewel hij wel echt heel graah wilt afspreken.

Sorry voor mn geklaag hier int topic ladies!! :(

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:42

Dit topic is er om heerlijk te klagen en steun te krijgen :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:46

Ik denk dat ik momenteel lichtelijk de andere partij ben in een relatie :Y)
Het klopt iig niet dus ik hou afstand

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:00

Eline, heel moeilijke situatie. Ik denk dat het idee van Myrthe, een pauze nemen om te kijken hoe het voelt, een goed idee is.

Lyzet, pff dat is wel heel vervelend. Het lijkt dan zo alsof het hem allemaal niks doet en zo huppatee weer verder gaat met zn leven. Maar ik denk altijd, hoe kun je na een serieuze relatie die op wat voor manier dan ook over is gegaan gelijk voor iemand anders echte, serieuze gevoelens hebben. Dat kan volgensmij niemand, want na een breakup is het gewoon anders. Je mist een steunpaal, iemand waar je je dag mee bespreekt, een weltrusten kus van krijgt. Maar die persoon vervang je niet binnen 1 week. Dat is naar mijn idee gewoon een rebound girl, om even te weten dat ie nog in de markt ligt en om jou te vergeten.

Oke, ik klink nu heel wijs maar zelf voel ik me ook zwaar klote.. Ik weet dat het niet werkt en ook nooit meer zal gaan werken tussen ons maar toch mis ik hem..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:00

Als men dat doet weet je al vrij snel genoeg dat er nooit 'echte' gevoelens voor jou zijn geweest. Klinkt hard, maar het is echt wel de waarheid.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:13

Het kan zeker wel. De vorige relatie was niet wat ze zochten maar dan zien ze ineens iets wat ze wel echt willen.
Het kan dus zeker dat iemand na een relatie serieuze gevoelens voor een ander heeft.. soms willen ze gewoon een rebounf.. maar soms ook niet.

En hoe je dat uitvind, eeuwig raadsel :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:20

Hij heeft vaker gezegd dat ie me leuk vond. Dan geloof je dat op dat moment. Maar inderdaad wat jullie zeggen klopt wel. Ik kan me zelf dus niet op die andere jongen storten nu als wat hij doet. Vind ik Respect loos zo ben ik niet en wil ik zeker ook niet zijn!
Ik ga lekker slapen, even verstand op 0 zetten en proberem er niet teveel over na te denken! Weltrusten meiden! En thnx voor jullie "steun" :oo :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:29

Rosannee_ schreef:
Eline, heel moeilijke situatie. Ik denk dat het idee van Myrthe, een pauze nemen om te kijken hoe het voelt, een goed idee is.

Lyzet, pff dat is wel heel vervelend. Het lijkt dan zo alsof het hem allemaal niks doet en zo huppatee weer verder gaat met zn leven. Maar ik denk altijd, hoe kun je na een serieuze relatie die op wat voor manier dan ook over is gegaan gelijk voor iemand anders echte, serieuze gevoelens hebben. Dat kan volgensmij niemand, want na een breakup is het gewoon anders. Je mist een steunpaal, iemand waar je je dag mee bespreekt, een weltrusten kus van krijgt. Maar die persoon vervang je niet binnen 1 week. Dat is naar mijn idee gewoon een rebound girl, om even te weten dat ie nog in de markt ligt en om jou te vergeten.

Oke, ik klink nu heel wijs maar zelf voel ik me ook zwaar klote.. Ik weet dat het niet werkt en ook nooit meer zal gaan werken tussen ons maar toch mis ik hem..

Je slaat de spijker op zn kop!!! :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:48

Dan ben je niet gelijk respectloos. Als jij voor die andere jongen gevoelens hebt, is dat zo. Als je ex gevoelens heeft voor n andere meid dan ks dat ook zo.
Het is poedersuiker, maar dan waren jullie niet voorbestemd.
Respectloos vind ik het niet. Dat is vreemdgaan :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:06

Het is wel respectloos om iemand in de waan te laten dat je weg van elkaar bent :)

Ik kan me al zo'n 8 maanden niet op een nieuwe relatie storten waarvoor ik mijn beiden exen bedank voor de angsten die ze bij mij veroorzaakt hebben. Maar goed.. ergens loopt Mr Right rond die alles in de wind slaat en me niet meer aan hun laat denken. Exen wie?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:09

Kan niet wachten op: exen wie? ....

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:15

xDenies schreef:
Het is wel respectloos om iemand in de waan te laten dat je weg van elkaar bent :)

True. Maar daar heb ik het ook niet over in mn post :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:45

xx_Lyzet schreef:
Ik heb het gewoon gevraagd. Merkte dat ik er teveel in mn hoofd mee bezig was.
Hij gaf aan dat ie dus 1.5 week geleden (net nadat we nog bij elkaar sliepen), een leuke meid had leren kennen die ook vakantie heeft nu en dus druk met haar leuke dingen aan het doen is.

Alleen hij durfde het niet tegen me te zeggen, omdat ie me geen pijn wilde doen. Ik begrijp het nu beter. En misschien maar goed ook dat ik het nu weet, hoewel ik me wel enorm poedersuiker nu voel maargoed alles beter dan onzekerheid ofzo! Maar daarbij; we hadden niks...

:(:) heel veel sterkte

Dit is overigens precies de redenen waarom ik niet geloof in 'halve relaties'. Je zit nu met net zo'n rot gevoel als dat het wel een echte relatie was. Alleen je hoofd probeert het te verzachten.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:50

xDenies schreef:

Ik kan me al zo'n 8 maanden niet op een nieuwe relatie storten waarvoor ik mijn beiden exen bedank voor de angsten die ze bij mij veroorzaakt hebben. Maar goed.. ergens loopt Mr Right rond die alles in de wind slaat en me niet meer aan hun laat denken. Exen wie?

Hier ook met de littekens van de mannen die me lieten geloven dat er meer was, terwihl het er eigenlijk gewoon biet in zat (ja misschien ook naïef geweest van mezelf, maar dat is achteraf).

Ik heb mijn date ook heel eerlijk verteld dat er veel littekens zitten. Hij is vanavond weer geweest en....ik weet niet. Ik heb me nog nooit zo snel zo relaxt gevoeld. Ben nog nooit zo open geweest over mijn gevoelens en....ik heb nog nooit zo chill met iemamd tegen elkaar aangelegen. Dat maakt me bang, blij en boos tegelijk.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 08:17

Cioccolato schreef:
xDenies schreef:

True. Maar daar heb ik het ook niet over in mn post :)

Nee, weet ik :)

@Splash,
Dat klinkt toch positief! Langzaamaan verder en kijken waar t schip strand ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:15

Meld zich even tussendoor toch maar. Had ts al per pb en keer "gesproken". Maar ben er nu aan toe om me hier openbaar te melden. Net terug van mijn eerste vakantietje alleen. Even ertussen uit en alle ellende, stress, vermoeidheid, verdriet en zorgen achterlaten en alleen de natuur ingedoken. Heeft me goed gedaan. Nu even terug om hondenvoer bij te vullen en dan weer weg voor een nachtje de andere kant op.

Veel lieve mensen gesproken een heel erg passend en heftig gedichtje gekregen. Die hakte er wel even in |( . Toch blijft het naar, ellendig en vreemd na bijna 27 jaar. -O- en nog steeds in schok, omdat ik het echt niet begrijp en me afvraag of ik het ooit ga begrijpen het waarom?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:43

Wij hebben ook per pb contact gehad karuna!
Niet leuk, sterkte!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:03

27 jaar :wow:

Heel veel sterkte Karuna :(:)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:58

Wow 27 jaar, zit ik hier te piepen met mn 4 jaar...

Waar ben je naartoe op vakantie geweest.
Lijkt mij ook zo heerlijk om lekker een paar daagjes met de hond weg te gaan, lekker alleen. Geen internet en al die ellende.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:29

Woow 27 jaar ... maar ook jij gaat je eigen weg weer vinden <3

Vandaag eindelijk iets waar gemaakt. Ik was de hoop er een beetje voor kwijt en na al het gedoe was ik er mee gekapt. Mijn eerste ex ging helemaal pronken er mee dat ie z'n rijbewijs vrij vlot gehaald had (hij had ook meer geld, de reden weet ik nu ook; hij jatte ..) En mijn laatste ex had zijn rijbewijs al en reed ook al jaren en wilde mij heel graag er mee helpen. Maarja.. ging allemaal niet door ... en dan nu eindelijk!!!

Vandaag mijn theorie gehaald, dus nu verder richting de praktijk :D Sorry moest ik ook even met jullie delen, haha.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:06

Supergoed!
Brengt mij gelijk op het volgende, want doen jullie met alle spullen die je hebt gehad van je ex?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:08

Gefeliciteerd Denise!

Ik heb een deel weg gegooid en een deel bewaard. Zo heb ik kleding en m'n telefoon van hem. Gaat echt niet weg omdat het van hem is, ik zet me er over heen. Sieraden van hem draag ik niet meer, weet niet wat ik daarmee aan moet..

Het is net je gevoel. Bij dingen waar veel gevoel bij zit, draag ik niet of gooi ik weg. Dingen waar geen gevoel bij zit, of niet meer, gebruik/draag ik gewoon.
Bedankt ex, voor de telefoon! Scheelt mij geld :D

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:13

karuna schreef:
Meld zich even tussendoor toch maar. Had ts al per pb en keer "gesproken". Maar ben er nu aan toe om me hier openbaar te melden. Net terug van mijn eerste vakantietje alleen. Even ertussen uit en alle ellende, stress, vermoeidheid, verdriet en zorgen achterlaten en alleen de natuur ingedoken. Heeft me goed gedaan. Nu even terug om hondenvoer bij te vullen en dan weer weg voor een nachtje de andere kant op.

Veel lieve mensen gesproken een heel erg passend en heftig gedichtje gekregen. Die hakte er wel even in |( . Toch blijft het naar, ellendig en vreemd na bijna 27 jaar. -O- en nog steeds in schok, omdat ik het echt niet begrijp en me afvraag of ik het ooit ga begrijpen het waarom?

Alsof ik je volg Karuna, maar dat is niet het geval, want ik lees dit topic al een tijdje mee. Maar wil je hier ook nog even sterkte wensen :(:)
Je bent hier in Zeeland, als je eruit wilt altijd welkom.

* Dat geldt ook voor anderen die even een weekend weg willen, ik ben vaak zat weg in het weekend en dan is mijn huisje 'leeg'*, wel wat dieren die er dan zijn overigens. 3 kilometer van strand in een rustig durp.
Laat natuurlijk niet jan en alleman erin, maar gebeurt wel eens vaker dat iemand er even uit moet en dan is dat best mogelijk.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:21

Ja ik heb eigenlijk schandalig veel spullen van hem gehad. Sieraden ga ik ook niet meer dragen maar weggooien vind ik ook weer zo zonde. Dan heb ik nog mn camera, wat kleding en computerspullen en programmas. Die ik toch echt nodig heb.. Toch blijft er wat gevoel aan hangen ofzo..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:47

De mobiel + abbo + ketting heeft mijn eerste ex fijn op de deurmat gehad. Eveneens al zn rekeningen. Maar dat was er ook eentje...

Van mn laatste ex had ik niets gehad.. zijn kadootjes voor onder de kerstboom stonden wel klaar... die heb ik door mn ma terug naar de winkel laten brengen :(