Denise, ik heb een S en ik ben zelf 1.68, dus ik wil nog kijken hoe hij staat met hakken. Misschien schoenen met plateauzolen kopen oid. (Want ik ben super rijk en kan wel even nieuwe schoenen kopen
. Not). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Not). 
nikes kun je het hele jaar door dragen dus dan kun je na de aanschaf van je sperry's gaan sparen voor je nikes

*hier komt een mega spam*
maar helaas uitverkocht 
ook in de steen kleur overigens
mijn vorige is versleten dus opzich een nieuwe nodig

hoe vallen Zara broeken bij jullie eigenlijk? Volgens de maten tabel heb ik precies een maat 36. Maar ik heb eens eerder Zara broeken gepast en bij de taille waren ze altijd te groot en mijn bovenbenen kreeg ik er bijna niet in. Vreemde maten
die metallic schoenen zijn ook tof!
Vorige keer was het geloof ik in september, toen had ik net een dure jas voor de volle prijs gekocht helaas. Ik heb allemaal leuke dingen in m'n mandje maar wil niet weer die korting mislopen!
Rebeccaa schreef:Ik vind zara broeken eigenlijk best groot vallen, ik heb in elk geval altijd maat 34, terwijl ik bij andere winkels vaak 36 heb. Maar het klopt wel dat de taille vrij groot valt en ik denk dat dat de reden is dat ze mij goed zitten! Ik vind bij alle broeken de benen altijd te los en de taille te strak namelijk en bij zara niet.
Ik heb idd ook vaak dat de taille net niet dicht kan terwijl de broek bij m'n benen echt perfect zit. En ik zie nu net dat je met Klarna achteraf kan betalen bij Zara *doet dansje* bestel jij je eigen maat of een maatje groter?