Tenminste, daar ben ik mee bezig, heb net de eerste 2 van mijn 6 kasten in tassen gestopt
.Gisteren super druk bezig geweest.
Mijn oom heeft de schouw uit de woonkamer geslagen. Helaas kwam daarbij wel de afwateringsbuis van de badkamer tevoorschijn, dus nu heb ik geen schouw meer in mijn kamer maar een buis van ca. 6cm doorsnede. Die gaan we mee laten spuiten in de kleur van de muur, en dan zien we wel weer
.Verder is alle lambrisering eraf, waardoor de muren eruit zien alsof er iemand met een mitrailleur op geschoten heeft, ze hebben achterlijk veel schroeven gebruikt. Ik heb uit 1 kast meer dan 40 nutteloze spijkers getrokken, we hebben alle radiatoren in de tuin gelegd om ze schoon te maken en te schilderen, mijn neef heeft de woonkamerdeur mooi glad gemaakt (het was zo'n deur met een soort opbouwlijst erop en dat vind k niet zo mooi) en zijn de drempels uit de inbouwkasten in de woonkamer gehaald (want dat moeten inbouw boekenkasten worden).
Ook zat er een afzuiging in de keuken. Helaas hadden ze, om dat te kunnen maken, een buis dwars door een van de slaapkamers lopen, echt zo'n afzuigkapbuis. Die hebben we eruit gehaald. M'n neef heeft toen met beton het gat in het plafond van de keuken weer dicht gemaakt en de gipsplaat gerepareerd. De buis gaat nu van het gat in het plafond van de slaapkamer naar zolder. In de slaapkamer komt er een badkamer-afzuiger op omdat ik die kamer ga gebruiken om mijn was te drogen. Trekt al het vocht mooi weg en krijg ik geen schimmel in m'n muren
. 
busje is niet zo duur , maar wat een koopje

, werkte voor mij echt niet