Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, belangrijkste voor het laatst XD fjordjes schreef:Ik heb begin maart de aangifte gedaan en nog steeds geen brief. Wel laten wij het geld altijd maandelijks storten ipv in 1x weet niet of dat uitmaakt.
veerledec schreef:xxelviraxx schreef:Bij mij is het gestort al een aantal weken zelfs, maar die van mijn vriend niet terwijl we die in 1 aangifte hebben verstuurd. Normaal altijd een paar dagen na elkaar maar nu niet.
Je doet beide apart aangifte, ook als je fiscaal partners bent. Je krijgt dus ook twee aanslagen.

leef me straks weer ergens anders uit dan op bokt
)
(Ik vind het stiekem ook vervelend, maarja... 07-03 verstuurd... nog niets gehoord/ontvangen... Wel een mooie blauwe envelop ontvangen
maar dat ging over iets anders :p) Lianne86 schreef:veerledec schreef:
Je doet beide apart aangifte, ook als je fiscaal partners bent. Je krijgt dus ook twee aanslagen.
Ik snap wat je ermee bedoelt, maar ik las het en dacht "Nu staat er: je doet gezamenlijk apart aangifte"
De aangifte kun je gezamenlijk versturen, maar ze kijken individueel naar wat er is aangegeven![]()
(Sorry, als ik met school bezig ben dan ga ik ontzettend bijdehand worden en dan is het tijd voor pauzeleef me straks weer ergens anders uit dan op bokt
)
?