Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ook fikse priegelwerkjes

Rocco_Love12 schreef:@Nant
Kan het zijn dat het een oude puzzel is in een nieuwe doos zit? Ik heb dezelfde puzzel maar dan zonder tarzan gebeuren. Kan je eens een foto maken van de hele doos?
Ik zal vanavond een foto maken van de hele doos.
hahaha
Hoe lang ben je bezig met uitsorteren en omdraaien van 3000 stukjes? Rije schreef:Oef die panorama met die lucht...was die nog leuk op het eind?
Ik begin vandaag weer met een nieuwe. En thanks Nant, ben er ook al sinds de aankoop heel erg gek op. En hij puzzelt fijn

Tarzan is wel weg maar Simba en Nala staan er verkeerd op. Ik vind die met Tarzan wel leuker trouwens.
Wel leuk, zo'n disneypuzzelverzameling!
Hij was van een vriendinnetje die hem zelf niet in elkaar kreeg dus heb ik 'm toen voor haar gemaakt. Vooral dat blauw was... pittig
Ik heb het wel altijd een erg mooie puzzel gevonden en vond het jammer dat ik 'm terug moest geven toen hij af was. Heel toevallig vond ik hem zelf nieuw in een winkeltje in Luxemburg 2 jaar geleden. Heel apart was dat maar erg blij mee
, een misdruk is goud waard in sommige dingen 

.

), die zijn toch wel gemakkelijker te maken met het lamplicht vind ik, maar heb ook nog een aantal mooie fotopuzzels etc. op de stapel liggen, denk dat ik die weer is ga maken als ik een zondag vrij ben.