Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gerlindie schreef:Sparky: Wat een mooie jurk!![]()
Ik vind vooral de glitters/steentjes echt heeeel gaaf!
daarna verkoop ik hem denk ik gewoon , zou niet weten wat ik er anders mee moet
Sparky10 schreef:gerlindie schreef:Sparky: Wat een mooie jurk!![]()
Ik vind vooral de glitters/steentjes echt heeeel gaaf!
dank je wel was er zelf ook echt blij mee , nu hangt die maar te hangen haha maar gebruik hem nog een keer voor een shoot op mijn paarddaarna verkoop ik hem denk ik gewoon , zou niet weten wat ik er anders mee moet
Ik ga hem zo even doorkijken. Als ik (hopelijk binnen 5 jaar) ga trouwen, dan zijn dit toch echt mijn voorbeeldjurken. Ik hou van een prinsessenachtige-look 
)Tink89 schreef:Sparky10 schreef:
dank je wel was er zelf ook echt blij mee , nu hangt die maar te hangen haha maar gebruik hem nog een keer voor een shoot op mijn paarddaarna verkoop ik hem denk ik gewoon , zou niet weten wat ik er anders mee moet
Tof! Welke maat? En hoe lang ben jij?
appalin schreef:Ik heb mijn jurk gister weer mogen passen en deze zat perfect na het vermaken bij de coupeuse. Nu hopen dat ik voor 22 mei niet al te snel groei, zodat hij dan nog steeds zo perfect zit. Het komt nu snel dichterbij!
@BE_GENTLE wat een mooie jurk zeg!
Ik vond hem in het echt niet zo mooi als op de foto trouwens. Je kunt je armen ook niet bewegen in zo'n jurk 

maar goed zo ver is t nog lang niet.
echt een aanrader
Sammie schreef:Cayenne schreef:Ik moet nog zolang wachten tot ik mijn jurk openbaar kan laten zien
gelukkig is daar altijd nog de PB functie
![]()
![]()
[/nieuwsgierig modus]