Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Ik geloof dat dat ook niet erg on topic is
Murthul, ik snap dat het topic in den beginne alleen over de frequente ging maar ik vind de neven discussies die daar uit ontstaan ook interessant. Mag dat niet in dit topic? Dan heb ik niet over de one-liners etc natuurlijk.
Pantykous schreef:Ik geloof dat dat ook niet erg on topic is
Murthul, ik snap dat het topic in den beginne alleen over de frequente ging maar ik vind de neven discussies die daar uit ontstaan ook interessant. Mag dat niet in dit topic? Dan heb ik niet over de one-liners etc natuurlijk.
Cinderella schreef:Thankyou Murthul! Dat iemand bovenop een berg "tuft" is niet van belang voor dit topic.
Pantykous schreef:Hmmm, dat weet ik niet. Ik heb een ingewikkelde relatie met seks, het zou iig beter voor me zijn als ik er even mee wachtte. En dan heb ik 't over vanaf daten zeg maar, als ik eenmaal een relatie heb, dan hoort seks daar ook bij voor mij.
geerke schreef:Murthul schreef:Als de discussie doorgaat op een iets ander onderwerp is dat helemaal niet erg, maar het is niet de bedoeling om hier bijvoorbeeld je weekeind te gaan bespreken.
of je moet het weekend hebben doorgemaakt met het onderwerp van het topic
Huertecilla schreef:Pantykous schreef:Hmmm, dat weet ik niet. Ik heb een ingewikkelde relatie met seks, het zou iig beter voor me zijn als ik er even mee wachtte. En dan heb ik 't over vanaf daten zeg maar, als ik eenmaal een relatie heb, dan hoort seks daar ook bij voor mij.
Ik bedoel maar.
Dat is EN niet op het onderwerp EN volstrekte begripsverwarring over wat een relatie is.
MarlindeRooz schreef:Anders noemen we het wel verkering hebben.