@ Sannanasje: Goed bezig zeg! Gefeliciteerd met je eerste kg
! M.i. is het beter dat je er nu achterkomt dat een doel niet bij je past, dan dat je eerst 90 dagen met tegenzin iets bijhoud en het dan op moet geven
. Veel succes met fietsen! Gelukkig wordt er redelijk mooi weer voorspeld voor de komende tijd
.@ TE5: Zijn de volgende twee dagen ook zo voortvarend gegaan, of gaat binnen 50 dagen je DZP afronden toch ietsje lastig worden
?@ Yontheke & @ Mizora: Ik vind het juist wel hard gaan met freerice! Ik gebruik het ook deels om nieuwe kennis op te doen, dus ik vind het niet zo erg als het soms wat langzamer gaat. Bovendien is het voor mij een goede manier om langzaam mijn concentratie weer terug te krijgen op mijn oude niveau, van vóórdat ik ziek werd. Ik gebruik de twee math-onderwerpen inderdaad om een bodempje te leggen voor die dag
(al moet ik toegeven dat ik bij Pre-Algebra ook even twee trucjes heb moeten opzoeken voordat ik die sommen foutloos kon
). En dan ga ik meestal even Duits en Italiaans doen. Bij beiden kom ik vrij gemakkelijk tot het maximum level. Dan vervolg ik met wat "nieuwe" onderwerpen of iets waar ik minder van weet en probeer steeds een level hoger te eindigen dan de dag ervoor. Tenslotte eindig ik nog weer met een categorie waar ik zonder problemen op het maximum level kom, zodat ik niet gefrustreerd eindig
. Op die manier houd ik het voor mezelf leuk, ook omdat ik merk dat ik steeds meer onthoud zoals van de hoofdsteden en landen op de wereldkaart. Ik ben dan ook blij dat ik mijn doel juist van 101.000 rijstkorrels verhoogd heb naar 1.001.000 rijstkorrels...eindig ik toch (hopelijk) met wat meer kennis na 1001 dagen
.@ Jetske:
Wel een leuk doel behaald! De sfeer in zo'n stadion is echt geweldig, hè
?!
zonder auto is idd wel wennen maar past stiekem wel goed bij mijn doel om meer te bewegen/meer op de fiets te doen.

ik ga denk ik ook maar eens een poging wagen tot
Dan wel het nederlands elftal of Heerenveen! 
!):
) gaan meestal al goed qua instellingen. Helaas ben ik bij mijn setje springende paarden op Jumping de Weel eigenlijk over geen één foto te spreken
. Daar valt voor mij nog veel te leren...bewegende dieren tussen stilstaande voorwerpen
.
. En foto's van mijn poes in actie gaan ook goed met de analoge camera. Ik kán het dus wel... Maar met alles handmatig instellen op de analoge is het bij springwedstrijden toch opeens stukken lastiger. Misschien toch nog wat meer kl*ten met de sluitertijd ofzo
*work in progress*
) vergroten. Ik heb er ook een paar bakdoelen op staan
!
vroeger at ik letterlijk nooit alleen) lekker te gaan lezen. Gezien ik als doel heb om 50 boeken te lezen, mag dat wel
Ik lees de afgelopen jaren veel minder dan vroeger, dus voor mij is het ook echt een uitdaging om continu te blijven lezen met alle andere dingen die er te doen zijn. Als ik eenmaal in een goed boek zit, wil het wel...