Dit keer helaas maar 1 die we nog niet hadden gevonden:

Denk dat hij bij deze hoort:

Waarschijnlijk komen ze dus van Wikipedia af. Iemand ene idee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paisano schreef:Jolien87 schreef:Aaaah gaat dit het eerst Twokker-aanzoek worden?![]()
Aangezien Arjen (Dizzyweb) en ik inmiddels de titels Twokkersetje #1 en Twokkersamenwoon-setje #1 hebben gekregen, is het Twokkerhuwelijk #1 een ander van harte gegund.
Ik ga dit topic nauwlettend volgen, wat ontzettend spannend. Enne, vanaf wanneer kun je, je partner inschrijven voor de "Romanticursus" die je vriend gaat geven?
Oh, ik dacht dat wij al snel waren in decemberWanneer zijn jullie ook al weer gaan samenwonen?
Vwb de cursus: ik zal eens overleggen
Santos_05 schreef:Komen de plaatjes ook op vaste data? of haal je die elke keer van de site?
Ladybird schreef:Hoe heb je dat gevonden
zij die plaatjes allemaal losse plaatjes over wenen? of hebben die plaatjes samen ook nog een verhaal?
Quir schreef:Ook twokkers, haha. Oude quote trouwens, maar stiekem denk ik dat ik win met het twokkersamenwoon-setje #1.![]()
Gaat nu weer verder lezen!
Paisano schreef:Santos_05 schreef:Komen de plaatjes ook op vaste data? of haal je die elke keer van de site?
De nummers op de plaatjes zijn de nummers van de week. Elke nieuwe week komen er op die link rond de 18 nieuwe plaatjesLadybird schreef:Hoe heb je dat gevonden
zij die plaatjes allemaal losse plaatjes over wenen? of hebben die plaatjes samen ook nog een verhaal?
Goed zoeken!En ineens vielen een heleboel plaatjes waarvan ik dacht dat ze niet bij elkaar hoorden op hun plaats
Mijn vriend zegt: "De plaatjes hebben onderling wat met elkaar te maken, maar dat ga je nóóit raden, dus hou het maar op nee."Quir schreef:Ook twokkers, haha. Oude quote trouwens, maar stiekem denk ik dat ik win met het twokkersamenwoon-setje #1.![]()
Gaat nu weer verder lezen!
Nog een setje, leuk!Maar jullie ken ik niet uit het topic (toch?).