Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Zelfs de universiteit heeft besloten om vanaf 2 uur alle activiteiten stop te zetten. Korte werkdag voor mij vandaag dus.
petraaken schreef:Imre schreef:Zelfs de universiteit heeft besloten om vanaf 2 uur alle activiteiten stop te zetten. Korte werkdag voor mij vandaag dus.
Hebben de verstrooide proffen zich eens vanachter hun stoffige boeken gehaald?![]()
Hier valt het tot nu toe goed mee. Licht stormachtig zal ik het maar noemen. Nog niet dramatisch dus.
Cynn_x schreef:Ik vind het juist top dat er veel scholen zijn die de leerlingen naar huis sturen.. straks zit de storm op z'n hoogtepunt en rijdt er waarschijnlijk weer zowat niks en dan zit je uren vast op stations etc.. nee dat is lekker.
Cynn_x schreef:Ik vind het juist top dat er veel scholen zijn die de leerlingen naar huis sturen.. straks zit de storm op z'n hoogtepunt en rijdt er waarschijnlijk weer zowat niks en dan zit je uren vast op stations etc.. nee dat is lekker.
DeEenhoorn schreef:Cynn_x schreef:Ik vind het juist top dat er veel scholen zijn die de leerlingen naar huis sturen.. straks zit de storm op z'n hoogtepunt en rijdt er waarschijnlijk weer zowat niks en dan zit je uren vast op stations etc.. nee dat is lekker.
ik heb dan wel rugwind, dis ben met 5 minuten thuis ipv met 15/20 minuten
DeEenhoorn schreef:Cynn_x schreef:Ik vind het juist top dat er veel scholen zijn die de leerlingen naar huis sturen.. straks zit de storm op z'n hoogtepunt en rijdt er waarschijnlijk weer zowat niks en dan zit je uren vast op stations etc.. nee dat is lekker.
ik heb dan wel rugwind, dis ben met 5 minuten thuis ipv met 15/20 minuten