Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SSmonamiSS

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:32

Haha rebel dat heb ik ook maar dan doet mijn schoonmoeder dat!! Die komt iedere dag thuis met roombroodjes, frikandelbroodjes Enz! Ook niet goed voor de lijn! Naar 3 weken ben ik zo een 3 kilo zwaarder! :) haha

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:36

Fijn dat je goed heb kunnen praten rebel!

haha dat ken ik pfff als wij samen zijn snoepen we ook zoveeeel en als ik alleen ben snoep ik eigenlijk niet...

Ik ben opzoek in Zuid Holland omgeving Rotterdam/Brielle
Het liefste in de kinderopvang(daar nu bijna voor afgestudeerd) maar ik heb ook mijn papieren om de horeca in te kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:13

Dat is fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Rebel :)

Hier ook werk zoekende XD

Gisteren mijn vriend gesproken en dat voelde weer goed :) Uitkijken naar het moment dat ik hem weer zie! Moet eigenlijk overdag toch veel dingen doen, dan gaat het wel. De avonden vind ik wat lastiger :Y)

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:24

Ik heb zondag mn vriend weer gezien :D
ga aankomend weekend met hem uiteten aangezien er nog al veel gebeurt is de laatste tijd.

kan nu al niet wachten om mn lieverd te zien!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:44

Pfff, wat lijkt me de vreselijk lastig zeg, ruzie op afstand. Je kan niet even lekker tegen elkaar schreeuwen, of juist even knuffelen als dat nodig is... Ik vind het knap hoe je ermee omgaat, Jitske!

Ik heb mijn eerste dagen hier in Berlijn erop zitten. Heb ontzettend veel te regelen, dus dat maakt dat ik weinig tijd heb om mijn vriend te missen. Hier in Duitsland gaat alles zo ontzettend langzaam en onhandig; iets online regelen is er absoluut niet bij. Je moet voor alles naar een kantoor. (Bij sommige banken kan je zelfs je bankafschriften alleen maar op een kantoor uitprinten.) Ik moet zeggen dat het niet bij elkaar zijn me tot nu toe nog meevalt. Natuurlijk mis ik hem wel, maar het voelt nog niet zo 'definitief' als het is. Vanaf morgen heb ik echter minder te regelen, en ik denk dat het dan toch wel steeds meer aan me gaat knagen. Ik wilde vanavond even skypen, maar dat zat er voor hem niet in, en misschien is dat maar goed ook. Ik weet niet of ik hem wel wíl zien/horen, omdat ik dan alleen maar nog liever bij hem wil zijn. Whatsappen is toch een beetje 'afstandelijker'.
Gelukkig is hij bezig om een vlucht te boeken voor de 14e! Dat is het weekend voordat ik begin met werken, dus het zou echt super zijn als hij dan langskomt. Nog eventjes samen relaxen, ik kan niet wachten! :j

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:54

Dankjulliewel nog voor de lieve berichtjes ^^
Ik hoop dat m'n vriend hierheen komt dit weekend, maar ben bang dat hij weer moet werken -O-

Swanheart, het went vanzelf hoor, die afstand. In het begin heb je het idee dat de ander veel minder onderdeel van je leven is dan als je dicht bij elkaar woont. Ik zou dus juist elke dag even bellen/skypen. Dan kan je normaal je dag bespreken en heb je even echt tijd voor elkaar. Vind het knap dat er koppels zijn die elkaar niet zo vaak spreken :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:27

Hoe gaat het hier?

Ik zou morgen mijn vriend weer zien, maar dat is nu erg onzeker... Ik kan niet tegen die onzekerheid. Misschien lukt het wel misschien niet. Ik hoop dat hij morgen kan komen.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:41

Vandaag vertrekt mijn vriend weer naar Engeland :(
Normaal zie ik hem dan niet tot de paasvakantie. Wat is afscheid altijd rot :(

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:43

Ik heb inmiddels al geleerd niet meer te hopen. Ga uit van niet, dan kan het alleen maar meevallen :D

Ik zit nu al 3 weken ziek thuis en kan vrijwel niets. Verveel me dood joh -O- Vriendje komt pas volgende week woensdag. Bokt kan ik dromen en op de tv heb ik ook al alles gezien. Jullie nog tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:57

Afscheid nemen is altijd zwaar inderdaad.

Hier kan ik bokt ook dromen en tv is vaak saai. Overdag naar paard of stad of afspreken met vriendinnen. Huis opruimen misschien tekenen of boeken lezen? Vind het soms ook lastig om iets te verzinnen...

Er vanuit gaan dat het niet gebeurt is het beste inderdaad, maar houd toch rekening met extra eten... Misschien dit keer niet doen en alleen wat brood kopen.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:23

Hebben jullie al een Valentijnsdag kado voor je vriend/in?
Dit is die van mij voor mijn vriend! Kan hij er nog 1 week naar kijken! :D Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 15:09

Leuk! :)

Ik heb niks, weet nog niet of ik iets ga kopen. Mijn vriend is er niet zo van helaas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 15:19

Nee, geen zin in. Ook zo moeilijk te geven als ie 10 uur vliegen verderop zit. :+

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:39

Valentijn gaat voor ons nogal moeilijk zijn. Ik heb hem al een foto van ons tweetjes gegeven. 12 februari zijn we ook 1 jaar samen en we hebben het beiden niet al te breed. Dus gewoon een leuke fotokader van de Action en een goede foto laten afdrukken :)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:36

Ja ik heb geluk dat mijn vriend hier nu al 2 maanden is!!

In mijn pakketjes zit een jas! Wat ik van hem krijg weet ik niet, heeft hij vandaag gekocht maar voor mij voelde het zo aan of hij het alleen maar kocht omdat ik ook wat voor hem heb en dat is natuurlijk niet waar Valentijn om draaid.. Maar hij zegt dat het niet zo is!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:22

Ik neem die van mij mee uit eten en ik krijg van hem een jas (die ik zelf betaald heb :'))
Hij wil graag nog weer vanalles aan zn truck doen maar beide opties kosten zo'n 7000 dollar. Heb hem verteld dat ik toch eerst wel graag een huis wil, hij heeft inmiddels wel genoeg speeltjes. Blijft nieuwe dingen kopen onder het motto van "dit is het laatste, nu ga ik sparen voor een huis" yeah right :')

Verder wat permit troubles -.-
Heb sinds 1,5e week een baan op een paardenranch met de meest geweldige mensen. Denk je eindelijk alles voor elkaar te hebben voor je permit hebben ze blijkbaar de dag dat het open ging ook nog maar even de regels veranderd. Mag nu niet langer dan 12 maanden uit school zijn en ik ben dus al 18 maanden klaar met school. Hoop dat ik alsnog door het programma kom maar anders moeten we wat anders gaan verzinnen. Gelukkig wil mn baas me houden en is bereid alles ervoor te doen om me te houden dus dat is wel heel fijn :)
Maar goed, het blijft k*t..
Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad Rebel! Voor de rest iedereen veel sterkte met afscheid en hoop dat iedereen die met valentijnsdag samen kan zijn gaat genieten! :)
Sorry dat ik verder niet op iedereen persoonlijk heb gereageerd, ben afgelopen twee weken ontzettend druk geweest met een begrafenis en werk en zat er een beetje doorheen afgelopen dagen vanwege dat permit gedoe..
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 08-02-14 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:23

Fijn dat het goed met jullie gaat. De onzekerheid maakt mij ook gek, maar dan vooral over zijn en mijn gevoelens. Van zal het nog wel hetzelfde zijn straks?!

Ik ben heel erg aan het aftellen, nog 9 dagen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:24

Blacky ik had het gelezen! Ben benieuwd, hoop dat je geen problemen krijgt.
Ben zelf bezig met een WHP. Heb jij die ook gehad? Kwam je makkelijk Canada in?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:27

Ja ik zit hier nu op een WHP maar die loopt 9 april af..
Ik kwam heel makkelijk Canada in. Werd mij eigenlijk heel niks gevraagd. Moest wachten tot ik mijn permit kreeg en toen legde hij mijn restricties uit en daarna kon ik gaan.
Voor je wegloopt let er dan alleen wel op dat agriculture er niet op staat. Als NLer hoef je daar geen medical exam voor te doen en omdat een dokter hier in Canada vervolgens mijn gegevens niet doorgegeven heeft heeft het me zo'n 6 maanden geduurd voor ik mijn permit zonder restricties kreeg -.-

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:26

Zo ik ben er ook weer. Ben vannacht weer thuis gekomen. Heb echt weer 3 heerlijke dagen met mijn liefje gehad. Maar jezus wat was dat afscheid weer zwaar zeg. Hebben samen eerst een uur bij hem thuis lopen janken en daarna ook nog een half uur op t vliegveld.
Toen had ik ook nog vertraging omdat er een kaping was op het vliegveld dus had al bijna weer de hoop dat ik een dagje later naar huis ging . Maar was uiteindelijk 3 uur later dan verwacht thuis.
Kan weer niet wachten tot ik hem weer zie! Ben nu al weer aan het aftellen!

Ik heb van mijn hubbie nu al mijn valentijns cadeautje gehad! Dus hebben het eerder gevierd omdat dit onze eerste valentijn was. Zijn ook heerlijk uit eten geweest en lekker naar het strand geweest.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:01

Blijft altijd lastig he Lisette, wel fijn dat jullie fijne dagen samen hebben gehad!

Ik zit een beetje in de stress :( Ik vlieg aankomende maandag natuurlijk naar Athene. Mijn vriend haalt me dan op van het vliegveld, en dan gaan we na een paar dagen naar huis toe (Zakynthos).

Nu is het zo dat ik morgen terug moet naar het ziekenhuis, omdat de pols waar ik aan geopereerd ben er niet goed uit ziet.. Het is nog dikker dan vóór de operatie. Maar als er dus iets aan gedaan moet worden moet ik mijn vlucht annuleren. Ik weet dat ik niet op de zaken vooruit moet lopen, en gewoon moet afwachten wat de dokter morgen zegt, maar toch. :(

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:12

Ja , maar kreeg net een appje van hem dat die volgende week hierheen komt voor 3,5 dag!!
Oh jeetje wat denk je dat er aan de hand is? Voor hoelang ga je weg?
Ja daar zit je dan zeker niet op te wachten! Hopen dat het meevalt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:18

O super! Kunnen jullie elkaar weer even zien!

Ik ga weg voor 9 maanden ongeveer.
Baal ontzettend van die pols. Ze hadden een bultje weggehaald, nu zit er (alweer?!) een bult. Dus het zou kunnen dat het gewoon moet wegtrekken, maar ik vertrouw het niet zo. Dadelijk zegt de dokter van kijk het nog maar een tijdje aan, maar in April begint het hotel seizoen weer en kan ik niet zomaar weg. Maar ik kan ook niet de hele zomer met pijn in mijn pols lopen.

En heb mijn vriend nu lang genoeg niet gezien, dus als blijkt dat er inderdaad het een en ander uitgezocht moet worden word ik gek }>

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:25

Ja is altijd leuk zo onverwachts!
Oh ja dan kan je niet zeggen over een maandje kan het ook. Maar tis pas dinsdag dus je hebt nog een paar dagen. En je kan natuurlijk je situatie uitleggen aan je dokter.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:30

Kan je niet daar ermee naar een dokter gaan en het uitleggen wat er hier mee is gebeurd? Of vertrouw je dat niet zo daar?