Storm op komst

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:25

Sammylover schreef:
Ik zie op facebook filmpjes van wervelwinden die alles kapot maken op hun weg. Wat ik niet snap is dat Windesheim haar toetsen laat doorgaan, vooral als je kijkt naar de spoorkaart van de NS: http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Zwolle is het knooppunt en er geen dus nergens treinen naar en vanaf Zwolle. Mijn zusje is nu met de auto richting Zwolle, maar dat Windesheim hun studenten zoveel (onnodig) risico laten lopen vind ik maar apart... Het advies is niet voor niets dat ze willen dat je binnen blijft.

Idd dat vroeg ik mij ook meteen af, aangezien ik straks toets heb op Windesheim. Las al dat iemand hier zei dat bij hun de toetsen waren afgelast, maar van Windesheim nog niks gehoord erover..

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:26

Wat een ravages :\

Weet iemand wanneer de treinen vanuit amsterdam weer rijden? Ben bang dat mijn vriend anders vanavond niet meer thuis komt :(

stunning

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:26

Volgens de site van de NS weet de NS zelf ook nog niet wanneer de treinen weer gaan rijden..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:27

op een gegeven moment zijn ze er wel aan gewend hoor, kont in de wind..klaar.

sanowa

wat een ellende allemaal, hier is 1 boom omgewaaid gelukkig verder geen schade

xSCWx

Ik heb net heerlijk gereden... Wij hebben niks van de storm, zolang het maar niet hard regent vind ik het best.
Wel langs omgevallen bomen gekomen. 1 over het fietspad en 1 op het ruiterpad.
En een ruitje van een kas op het fietspad kapot gevallen.
Verder nergens last van gehad.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:28

ik moet ook straks richting school tot vanavond, en inderdaad heel erg veel treinverkeerd ligt stil!
scheelt dat ik een auto heb maar een erg veilig idee is het zeker niet!
snap niet dat ze ook hier het niet aflassen.. gaat overigens om het Deltion.

Ohana_91

stunning schreef:
Sammylover schreef:
Ik zie op facebook filmpjes van wervelwinden die alles kapot maken op hun weg. Wat ik niet snap is dat Windesheim haar toetsen laat doorgaan, vooral als je kijkt naar de spoorkaart van de NS: http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Zwolle is het knooppunt en er geen dus nergens treinen naar en vanaf Zwolle. Mijn zusje is nu met de auto richting Zwolle, maar dat Windesheim hun studenten zoveel (onnodig) risico laten lopen vind ik maar apart... Het advies is niet voor niets dat ze willen dat je binnen blijft.

Idd dat vroeg ik mij ook meteen af, aangezien ik straks toets heb op Windesheim. Las al dat iemand hier zei dat bij hun de toetsen waren afgelast, maar van Windesheim nog niks gehoord erover..

Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.

MargreetW

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:29

Hier is ook 1 boom gespleten en een dikke stam op het landhek ( stuk natuurlijk)
Ik heb de paarden net toch maar even buiten in de paddock gezet. Even de benen trekken nu de wind iets minder heftig is.

Anoniem

Voor één keer heeft de NS een goede reden voor dat de treinen niet rijden!

Anoniem

Annett1990 schreef:
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het nu in mijn "hometown" is, klein dorpje boven in de provincie groningen, waar mn ouders, broer en opa wonen

Welk klein dorpje, ik woon ook in een klein dorpje bovenin :D

MallyBelly

Ik ga zo op me gemak kijken en op ruimen bij de paarden, vanochtend was alles nog heel. Maar het is er ondertussen weer flink op gegaan met de wind.
De vraag of ik van huis naar school kwam, ja.. En of ik naar huis kom is maar de vraag, zit nu net in trein maar hadden 25min vertraging, alleen al voor dat de trein er was.. Dus in tussen, zal het wel een half uur zijn.
Zag net op het station dat er naar amsterdam geen treinen meer rijden en vanaf ede naar arhnem en terug ook niet meer.

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:30

LaBull

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:31

Ik heb zo rijles, vind het maar niks D;

Lindor92

stunning schreef:
Sammylover schreef:

Ook al op Windesheim? Wij vertrekken zo richting Zwolle

stunning

Sammylover schreef:
stunning schreef:

Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.

Haha ja zal wel dat ze helemaal plat gebeld worden met die vraag.. Maar ze hebben gewoon een site met allemaal medemedelingen en ze kunnen zo makkelijk gewoon een standaard mailtje naar iedereen sturen, is iedereen op de hoogte! Maar staat nog niks op bij de mededelingen en ik check vaak genoeg mn mail en ook nog geen mail. Dus zal wel gewoon doorgaan..
Maar heb jij haar opleiding nog aan de telefoon gehad?

Lindor92

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:32

Ik heb inderdaad ook gebeld. Volgens mij gaan ook gewoon alle toetsen door

Century

Hier waait het wel, maar zo ver ik kan zien valt het hier reuze mee (Enschede). Hoorde de trein net ook nog gewoon rijden.

wonderworst_

LaBull schreef:

wees blij dat je het een keer meemaakt met iemand nog naast je in de auto die kan ingrijpen.. lijkt me enger om de weg op te gaan en heen en weer geslingerd te worden door de wind als je dat nog nooit hebt meegemaakt..

_SimoneSG

LaBull schreef:

Ikga om 4 uur een buitenrit maken , als dat nog doorgaat , kvind 't ook maar niks :\

Fiokir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:33

haha,, hier stonden we voor het raam te kijken hoe hard het wel niet waaide.

totdat we ineens een auto achteruit zien rollen van de parkeerplaats af de weg op }:0 (redelijk druk verkeer)

bleek de vriend van mijn zusje zijn auto in zijn vrij te hebben gezet en niet op de handrem :+ , hij had ook nog eens de sleutels mee genomen.
dus ik en mijn zusje de auto weer de parkeerplaats op de druk en drie dikke bakstenen achter de banden gelegd.

maar wat een bomen zijn er omgewaaid zeg !!!! niet normaal.

Kimbers

Oei een dode hoor ik net. Er is een boom op een vrouw gevallen.

stunning

LiiNd_Y schreef:
Ik heb inderdaad ook gebeld. Volgens mij gaan ook gewoon alle toetsen door

Vind ik stiekem wel een beetje jammer :=

Anoniem

Mindim schreef:
Annett1990 schreef:
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het nu in mijn "hometown" is, klein dorpje boven in de provincie groningen, waar mn ouders, broer en opa wonen

Welk klein dorpje, ik woon ook in een klein dorpje bovenin :D

Eenrum :)