Mijn vriend is ook 1.88 en ik ben 1.74, eigenlijk groot genoeg zou je zeggen maar ik vind hoge hakken gewoon mooi staan
Marije_jiplover
Geplaatst: 12-03-14 16:06
Ik wil zo'n 7 cm hak. Ik ben geloof ik 8 of 10 cm kleiner dan VL. Op hogere hakken dan 7-8 cm kan ik niet lopen ivm een vroegere blessure aan de peesplaat in mijn linkervoet. En ik ben heel kririsch op pasvorm, schoenen kopen betekent bij mij heel veel passen. Maar bij mijn jurk staan hakken mooier, dus ik ga de uitdaging aan om mooie, draagbare hakken te vinden. Voordeel is dat ze zwart mogen/moeten zijn, dat maakt het iets gemakkelijker.
Ik ga voor ballerina's Mijn vriend is 1 cm groter dan ik en ik wil geen halve meter boven hem uit steken. Verder loop je de hele dag en zie je ze toch haast niet.
Ik heb een jurk tot ong knielengte, dus zie je ze ook heel goed. Bovendien is mijn houding mooier op hakken, kuiten zijn mooier van vorm, etc. En mijn kuiten zie je dus ook doordat ik een 'korte' rok heb.
Leuk, succes (het is zo gepiept... 1 formulier invullen en je bent in ondertrouw) dat vond ik wel jammer. Wij hoefden niet eens een aparte afspraak te maken. We gingen naar het stadhuis om info te vragen en het was van... Dat kan ik nu ook gelijk regelen. Oke doe dan maar (Waardoor we een feestje hebben mis gelopen die mijn ouders wilden geven )