Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mootje schreef:RandyOrton25 schreef:Ik had dagtekening 14 juni nog geen geld ik heb vrijdag gebeld en toen werd mij verteld dat er een aantekening bij stond en het nog 4 weken kan gaan durenik gevraagd wat voor aantekening maar dat kon de jongeman me niet vertellen
ik heb geen belasting schuld of achterstand dus waar blijven mijn centjes
Heb je nog gevraagd naar zijn supervisor? Er zal toch wel iemand moeten zijn die wel kan zien waarom jij je geld nog niet hebt
Hier is het gisteren gestort. Dagtekening was 28 Juni.
berdien85 schreef:Nja, dat klopt dus wel. We kunnen dat echt niet inzien.
berdien85 schreef:Je krijgt dan ook wel eerder bericht, er wordt vaak na de aanslag nog een brief gestuurd.
Ik bedoel alleen te zeggen dat diegene die je gesproken heeft daar helaas ook niets aan kan doen
en voorgaande jaren bleek ik het geld al te hebben op de dag dat de brief binnenkwam. Zo nog even in de brievenbus kijken of er al nieuws is over mijn aangifte va 2011 Finestenz1 schreef:Nou toch maar even gebeld. die mevrouw kon zien dat de aangifte binnen was gekomen maar ze kon niet zien wat er mee was gebeurd? nu ging ze een bericht doorsturen naar ( een of ander) (regio) kantoor. En die nemen contact met mij op binnen 48 uur? om meer te kunnen vertellen over mijn aangifte.... Is iemand hier bekend mee? vind maar vreemd...
kiki1983 schreef:Ach vorig jaar had de belastingsdienst beslist dat ik niet bestond
ik kan er ondertussen om lachen

Finestenz1 schreef:berdien bedankt voor je antwoord. sprak toevallig net iemand heeft precies het zelfde. gister gebeld. vandaag terug gebeld door ook zo'n kantoor. Haar dagtekening staat over 2 weken. Ook ruim voor 1 april aangifte gedaan! Zij gaf aan dat al die aangiftes binnen komen op een centraal punt en dat de regiokantoren ofzo ze verwerken. klopt dit? Of gaan de aangiftes alleen ergens anders naar toe als er iets aan de hand is?