Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Tijdens de eerste les hebben we wat basispassen gedaan. Hoop dat ik de namen goed heb onthouden, rumba, salsa en wandelen. Les 2 hebben we de basis in de praktijk gebracht en een basis draai gedaan. De stijl is trouwens Cubaans. Ik moet nog even oefenen voordat ik mee kan komen op feestjes maar dat komt vast vanzelf. Deze week les 3
Heb je de quickstep gedaan?
Heb t/m topklasse 1 gedanst en vond het hartstikke leuk! Sowieso vind ik dansen heel erg leuk, maar helaas heeft mn vriend geen zin meer om te lessen, of naar feestjes te gaan. Dus binnenkort ga ik misschien maar eens met wat vriendinnen feestjes bezoeken.
was het. Wat ik mij wel afvraag is, kan een dame stijl Cubaans ook dansen met een heer LA stijl? Klinkt als een leuke stijldans les.
maar zelf wil ik daar wel een paar lessen volgen als daar tijd voor is
Veel plezier Sjouks!
. Ik kwam er alleen achter dat ik een schoen probleem heb, wellicht hebben jullie tips. We dansen tijdens de les op een betonnen vloer, verre van ideaal maar het is een tijdelijke locatie. Op sneakers dans ik wel fijn maar dan mis ik toch dat beetje tja... hoe zeg je dat. Maar om nu dansschoenen te kopen voor een slechte vloer is ook weer zo wat.