Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:03

Zaterdag komt iemand mijn krabpaal halen. Ben benieuwd of ze echt op komen dagen! :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:07

Ben het helemaal met je eens! Betere kwaliteit kost nou eenmaal meer. Daar kan je tweedehands dus ook meer voor vragen. En marktplaats is nu juist een uitkomst om iets goedkoper te krijgen. Maar het moet niet te ver gaan inderdaad.

Natuurlijk is het fijn om iets zo goedkoop mogelijk te krijgen. Maar als het bod wordt afgewezen dan moet je niet raar op kijken, zoals best veel mensen doen. En ik snap best dat als je niet veel te besteden hebt, je laag gaat bieden op dure merken omdat je toch kwaliteit wilt voor jezelf en paard. Maar realistisch blijven vergeten velen!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:42

ja dat is ook zo, er zijn veel mensen en het valt mij op in de paardenwereld dat ze allemaal het beste en duurste willen wat er bestaat en elite merken willen dragen, maar er zijn er genoeg die het via marktplaats kopen hoor.

ik was ook zo hoor, ik moest alles nieuw hebben en het mooiste en duurste en alles luxe hebben..
tot ik dacht dat ik gek was ook, iedereen deed het dus waarom ik niet.

ik kocht pas voor mijn dochter van 4 jaar voor 80 euro een complete kledingkast vol met kleding van vingino waarbij ook nog eens bontlaarsjes van scretchers en jordan schoentjes bij zaten.
de eerste keer dat ik kleding kocht via marktplaats voor mijn kinderen.. en het zag er nieuw en perfect en schoon uit.. heb zelfs nog contact met die meid en ze komt een keer op mijn paarden rijden met haar dochter haha..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:59

mijn kingsland polo en joules polo zijn gereserveerd en als het goed is kunnen ze morgen weg, ik heb ze verkocht voor 35 euro incl. verzenden.. ( niet duur toch) aan weer een andere geïnteresseerde..hopelijk komt deze wel haar afspraak netjes na...

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:06

Ik werd benaderd door een vrouw dat ze het gratis wilde hebben. Dus ik antwoord dat ik al verschillende biedingen heb gehad dus dat ik niet akkoord ga met gratis. Vervolgens word ik uitgemaakt voor mongool en trut!

Het moet niet gekker worden! :=

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:44

Rare mensen heb je toch

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:48

debsoleino schreef:
Ik werd benaderd door een vrouw dat ze het gratis wilde hebben. Dus ik antwoord dat ik al verschillende biedingen heb gehad dus dat ik niet akkoord ga met gratis. Vervolgens word ik uitgemaakt voor mongool en trut!

:oo :oo

8)7

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:52

debsoleino schreef:

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:54

:D

Gister vroeg iemand een afmeting van iets en wat ik er uiterlijk voor wilde hebben. Terug gemaild en (als het goed is) komt hij het vanmorgen ophalen!
Ben benieuwd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:55

Echt niet normaal, sommige mensen kunnen echt alleen nog maar aan zichzelf denken en niet beseffen wat ze nu eigenlijk van een ander vragen 8)7

Valt me nu ineens op wat een akelige smiley dat eigenlijk is := Met die geplukte haan en die staartveren op zijn eigen kop :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:59

Een volledig van de pot gerukte smiley! Net zoals dat mens van debsoleino...

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:06

na een stille meelezer geweest te zijn meld ik me ook maar..
ik word echt gek van sommige mensen, mail je met ze maak je een afspraak om het op te komen halen hoor je vervolgens niks meer.

weer 1 vraagt of ik het even kan 'brengen' of ik toevallig ook op die manege rij en waar mijn paard staat? uh nou nee mijn paard staat op een prive stalling en je kan het hier thuis ophalen :+ , niks meer van gehoord.

bied ik een staldeken te koop aan op marktplaats staat duidelijk in aangeboden staldeken 185..
krijg ik een mailtje of dit een staldeken is en je die dus niet buiten kan gebruiken :') .

en zo kan ik nog wel even doorgaan..

de smoes van ik heb maar zoveel te besteden wil je het daarvoor weg doen heb ik ook al tig keren voorbij zien komen .

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:23

Ja! Ben ik weer. Dacht twee leuke dekjes gekocht te hebben via marktplaats.. Wordt 't bezorgd zitten er in een gewoon gaten. geen mini gaatjes .. gewoon echt gaten, de vulling komt eruit als het ware..

Dus ik mailen van he jammer dat je dat niet heb vermeld, zou 'm graag terugsturen, je hebt mn rekeningnummer etc.

krijg ik terug: het stond erbij dat die kapot was.

Haha grapjurk.. Hooray voor google cache, dan kan je de advertentie terug halen. dus net even screencap teruggestuurd. Ta-Da. Normaal maak ik gelijk een screencap van advertenties, maar dat had ik dit keer niet gedaan.

Maar aan mij heb je echt een leuke met dit soort dingen hoor.. Laat het er echt niet bij zitten. Ga een beetje betalen voor iets dat kapot is. Zo'n ding gaat bij ons gewoon in de vuilnisbak.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:38

Wat erg zeg!!!
Maar jij bent goed bezig :D Wist helemaal niet van dat bestaan af, maar wat handig!!

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:43

advertenties gezet op MP en BOKT. Het loopt gelijk storm! Ik besluit het aan de eerste die een normaal bod deed te verkopen. Vraag of ze wil laten weten als het geld is overgemaakt. Ik hoor maar niks terwijl de biedingen binnenstromen. Ik vraag wanneer ze gaat overmaken omdat ik anders aan iemand anders verkoop. Vraagt ze nog een keer mijn rekeningnummer, had ik al gemaild, maar goed, nog een keer doorgegeven. Weer hoor ik niks en zie ik geen geld!

Nu verkoop ik maar aan iemand anders......

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:46

Weet natuurlijk niet hoeveel tijd er tussen zit, maar anders berichtje sturen dat als je het voor bijvoorbeeld morgenochtend 9.00 uur niet bijgeschreven hebt, je verder gaat met de verkoop.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:18

Heb vanochtend mijn aquarium met kast en toebehoren op marktplaats gezet.
Vraagprijs is 75 euro, iets minder ga ik ook mee akkoord.
Krijg ik een bod van 20 euro, dus ik gemaild dat ie daar niet voor weggaat.
Krijg ik een reactie terug zonder aanhef etc. Voor wat dan wel.
Er staat toch een vraagprijs bij :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:44

Zo, weer een nieuwe advertentie erop gezet van een leuke zitzak. :D

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:14

Jaa! Ik heb mijn carnavalskaartje!
Mag hem morgen onderweg naar Den Helder ophalen. Nu hopen dat alles goed gaat en ik niet voor Piet Snot heel naar Den Helder rijd :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:17

En dus ook zonder verkleed kleren zit :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:27

Oh leuk, ga je als Piet Snot ? :D Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:27

Omg. :')

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:36

Heb ook een advertentie staan dat ik een hals voor een bucasdeken zoek maat M. Krijg je een mailtje.... ik heb een hals maat L voor je. >;) Die vroeg ik toch niet.. 8)7

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:49

Wat denken jullie als er bij een advertentie staat
€ 7,50 p/st (excl. verzenden en prijs is vast)
Is het dan logisch dat je dan € 5,- incl. verzenden gaat bieden....

Degene was ook niet happy dat ik er niet mee akkoord ging

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:52

Ik mag twee bol.com kadobonnen kopen voor 22.50 terwijl ze een waarde hebben van 20 euro samen :+