DaisyDarling schreef:En weet iemand waar je mooie, echt leren wedges zoals deze kan krijgen in Nederland (of shipping naar Nederland)?
[ Afbeelding ]
Die zijn echt gaaf!

Ik kwam dit plaatje toevallig tegen, zo droog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:En weet iemand waar je mooie, echt leren wedges zoals deze kan krijgen in Nederland (of shipping naar Nederland)?
[ Afbeelding ]
_vivi_ schreef:IK HEB KLEDING TE KOOP!
Gister heb ik mijn hele kast leeg gehaald en ben aantal dingen tegengekomen die (bijna) nieuw zijn en nooit aantrek.
Ik hoop dat ik er anderen blij mee kan maken en misschien zit er wat tussen voor de mensen hier die maat 34 en/of 36 hebben.
Het zijn vooral broeken, 2 tops en 2 jurkjes
Kijk hier wat ik te koop heb:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/5703841.html
Jodie_ schreef:Zuurste ooit dit, ik wilde al heel lang graag de Deelite dress van Supertrash, maar ik vond 'm eigenlijk te duur en hij was op gegeven moment nergens meer te krijgen. Op marktplaats was er strijd om alles. Uiteindelijk heb ik er vorige week toch eentje kunnen scoren via marktplaats voor 70 euro, dus 20 euro onder nieuwprijs maar alsnog een hoop geld. Goed gecheckt of ie echt nergens meer te krijgen zou zijn, nee echt overal uitverkocht en dan nog voor 90 euro.
Kijk ik net op de Supertrash site, is ie er ineens weer en voor 45 euro, ARGGHHHHHH!!