Dat ik mijn broer een ijsbeentje gaf en hij instorte en op de grond lag van 'ahh'. Dat is erg grappig omdat hij me laatst een ijsbeentje gaf waardoor ik neerging, en ik zat te wachten op mijn kans
het nieuwsberichtje op telegraaf.nl , dat een man in zijn eigen auto naar het praktijkexamen voor zijn rijbewijs kwam gereden. Het rij-examen is niet doorgegaan doordat het cbr meteen de politie inschakelde
Mijn man vanmorgen: Wat heb je je netjes aangekleed ga je naar een bruiloft Had gewoon laarzen, spijkerbroek, t-shirt, vestje aan niets bijzonders en zeker niet voor een bruiloft, mannen!!! .
Die gasten aan de lijn van iCare die me super duidelijk en snel hadden geholpen met een probleem Kunnen veel andere services nog van leren! (denk aan telfort, kpn, tele 2)
Nou, toestraks moest ik op een 5 jarige fries x appeloosa, die heel hard gaat in de galop, nou en dat deed ie ook, en wat heb ik genoten! & Daarna nog te horen krijgen dat mijn moeder zo boven in de kantine zat; ''Oh help, straks maakt ie een schijnbeweging en ligt ze eraf.. Oh nee nu gaat hij hard en en..''