Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda schreef:Of die in Zwolle, hahaIs er ook ergens op internet een lijstje met aankomende Primarks die er echt zeker weten komen? Niet alleen maar gissen van "er zou er daar heel misschien eentje kunnen komen".
Suus__ schreef:Jorinda schreef:Of die in Zwolle, hahaIs er ook ergens op internet een lijstje met aankomende Primarks die er echt zeker weten komen? Niet alleen maar gissen van "er zou er daar heel misschien eentje kunnen komen".
Ben ik ook wel benieuwd naar! Zit namelijk nog geen één Primark in midden Nederland!
Suus__ schreef:Smee__ schreef:Volgens mij is Almere toch aardig midden Nederland?
Ik bedoel provincie Utrecht, als ik naar Almere wil ben ik vanaf Utrecht Centraal langer aan het reizen dan naar Hoofddorp, Zaamdam en Rotterdam..
Suus__ schreef:Jorinda schreef:Of die in Zwolle, hahaIs er ook ergens op internet een lijstje met aankomende Primarks die er echt zeker weten komen? Niet alleen maar gissen van "er zou er daar heel misschien eentje kunnen komen".
Ben ik ook wel benieuwd naar! Zit namelijk nog geen één Primark in midden Nederland!
hanka_m schreef:Ils_K schreef:Ik woon in het noorden, dus bij ons zit er ook niet echt 1 naast de deur... Helaas.
Ik hoorde laatst dat ze in de bijenkorf in Groningen een Primark willen maken. Ik weet natuurlijk niet of het ook zo is.