Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
inowa schreef:ik heb mijn hengstveulen te koop staan en van de zomer kreeg ik een telefoontje van een vrouwtje die hem wel wilde kopen voor 100 euro maar ik moest hem nog op eigen kosten laten castreren...
heb de telefoon maar opgehangen zonder nog iets te zeggen.
StalNollie schreef:inowa schreef:ik heb mijn hengstveulen te koop staan en van de zomer kreeg ik een telefoontje van een vrouwtje die hem wel wilde kopen voor 100 euro maar ik moest hem nog op eigen kosten laten castreren...
maar dat vind ik ook erg onbeschoft van jou eerlijk gezegt. je kan zeggen dat castreren niet bij de prijs is inbegrepen
inowa schreef:ik heb mijn hengstveulen te koop staan en van de zomer kreeg ik een telefoontje van een vrouwtje die hem wel wilde kopen voor 100 euro maar ik moest hem nog op eigen kosten laten castreren...
staroo schreef:inowa schreef:ik heb mijn hengstveulen te koop staan en van de zomer kreeg ik een telefoontje van een vrouwtje die hem wel wilde kopen voor 100 euro maar ik moest hem nog op eigen kosten laten castreren...
Sorry hoor, kon een lach niet onderdrukkenhoe komt een mens er op?
Onbeschoft?? Nee je moet je alles maar laten vertellen, hoe dom kan je zijn, ieder weldenkend mens begrijpt toch wel dat castreren duurder is dan 100 Euro, dan kan Inowa het veulen beter gratis aanbieden dan is ze er financieel beter mee uit.