Hier droog sinds een uur. Het heeft vanavond toch flink geregent,maar ik was zó intensief aan het trainen dat ik er totaal niets van gemerkt heb.Das wel raar toch?was wel kletsnat,mijn sokken sopten in me schoenen.
Hier ook. 37mm aan regen gevallen. Het is nu nagenoeg droog, dus als de smid geweest is, kunnen de paarden naar buiten. Hopelijk blijft het vandaag droog, dan kan ik morgen nog even thuis rijden in de bak.
Anoniem
Geplaatst: 04-10-12 11:21
MarrieLeen schreef:
Volgens de 24uurs radar valt het morgen voor een deel van het land toch wel mee. Hopelijk valt mijn deel daar ook onder. Iig de ochtend.
Droog en in het zonnetje gereden, maar veel wind. Wel lekker gereden. Overal wel bakkabouters, maar niet zo erg als ik verwacht had. Ze was goed te rijden met de wind. Morgen schijnt het waardeloos te worden...
Eliine
Geplaatst: 04-10-12 18:31
Sinds 9 uur vanmorgen gelukkig al droog hier, en later ook een lekker zonnetje. Maar vannacht en morgen wordt het weer rampspoed windkracht 8/9 voorspeld aan de kust brrr
Yep morgen nóg veel erger volgens de berichten,harde wind met windstoten. En natuurlijk ook regen,maar ik denk dat het in de middag toch wel weer gaat opklaren. Maar ach,het weekend word weer mooi mensen.