Ik heb ook jullie hulp nodig! Voor een hele goede vriendin zoek ik een leuk, klein kerstcadeautje. Het is gewoon voor erbij en budget ongeveer €5-€10. Het liefst natuurlijk iets persoonlijks, maar ideeën zijn altijd welkom!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat is lastig inderdaad. En een kadobon is ook zo onpersoonlijk. Voor het meisje zou je misschien nog voor een ketting of ander sieraad kunnen gaan. Jongens zijn sowieso al veel lastiger!
Quanneh schreef:Voor een meisje zou ik inderdaad ook misschien een sieraad kopen: wel een beetje onpersoonlijk, maar toch leuker dan een potje snoepjes o.i.d. Voor de jongen misschien gewoon iets kleins leuks, bijvoorbeeld laptopstickers of iets in de richting van koptelefoon? Ik weet ook niet hoe groot je budget is?
Ik heb ook jullie hulp nodig! Voor een hele goede vriendin zoek ik een leuk, klein kerstcadeautje. Het is gewoon voor erbij en budget ongeveer €5-€10. Het liefst natuurlijk iets persoonlijks, maar ideeën zijn altijd welkom!
Veulen84 schreef:Kun je ze niet meenemen voor een leuk dagje uit? Dan een echt mooie foto maken (of laten maken). Die in een fotolijstje mee naar huis geven?
Weet niet hoelang ze blijven.
Voor kleine cadeautjes quanneh loop ik gewoon de xenos/big bazar/action in. Daar vind ik altijd wel iets
jippie5 schreef:Iemand nog een leuk idee op het gebied van Natural Horsemanship met een ijslander? Dus iets wat bij NH of bij ijslanders past. Is voor een verjaardag van een vriendin van 17.
annnepannne schreef:Iemand een kerstcadeau idee voor mijn vriend wat mijn ouders aan hem kunnen geven? (budget rond de 40 euro)
Sleutelen aan brommers/motoren is zijn hobby, rijdt zelf geen motor meer sinds ernstig ongeluk van vorig jaar.
jippie5 schreef:Iemand nog een leuk idee op het gebied van Natural Horsemanship met een ijslander? Dus iets wat bij NH of bij ijslanders past. Is voor een verjaardag van een vriendin van 17.
claudiadvx schreef:Ik heb het vriendje van een vrie ndin getrokken met kerst. Maar hij heeft echt niks zinnigs op zijn lijstje staan![]()
Iemand nog een idee?
24 jaar (volgensmij) is trainer in volleybal. En tja meer info heb ik eigenlijk niet
Resistance schreef:Het is binnenkort weer kerst en dat vieren wij ook, maar ik moet ook wat voor mijn vriend bedenken, en ik heb geen idee...
Hij houdt van:
-wielrennen
-schaatsen
-spelletjes (en dan niet als in gamen maar in dingen als monopoly en kolonisten enzo)
-chocola
-mij ()
-gitaarspelen
Dat zijn een beetje de basisdingen. Ik ben sowieso van plan om hem als grapje ook nog een kerstmannenboxershort oid te geven met een mooi gedicht erbij, maar wie heeft er ideeën?