Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berdien schreef:Met kinderen in een restaurant vind ik niks mis. Mits (en dat is een zware mits) ze opgevoed zijn en zich weten te gedragen. Als ik érgens een hekel aan heb dan is het gillende, rondrennende, aandacht opeisende, verwende en niet luisterende kinderen. Bah! En als je dan ziet dat de ouders er nog wat aan proberen te doen, maar vaak wordt het allemaal onder de mantel der liefde bedekt en vergoeielijkt. Zoiets kan mijn avond echt verpesten. Ben al niet zo van de kinderen, maar als ze dan ook nog dusdanig wangedrag vertonen...
maar vervolgens gingen de ouders een hele discussie aan met het personeel omdat het opruimen volgens hen een taak van het restaurant zelf was. Zij waren voor hun ontspanning daar en ze betaalden er toch voor? 

Everytime schreef:Ik vind ouders van kinderen vooral irritant. Hebben ze een hamburger happy meal bestelt, komen ze terug ja mijn zoon wilde toch liever kipnuggets. 'Kan ik nog ruilen'? Ja prima, maar ik kan die hamburger wel weggooien want hun hebben die al aangeraakt.. Laat je kind gewoon opeten wat jij hebt bestelt voor ze, verwende nesten.
Broodje was gewoon superwarm nog. Maar omdat de gast dat vind hebben we weer een nieuwe laten maken..
!
Grappig als mensen een big mac zonder augurk bestellen, want in de saus zit ook augurk.
Dan krijg ik echt wurgneigingen.
met als de ui. Ik wil het dus zonder ui en augurk! 

Ze vond niet dat de keuken daar extra moeite voor hoefde te doen, kleine moeite toch? 
Dus wij hebben gezegd, ja wij hebben een heel mooi oud gebouw hè? Als jij nu tot na het hoofdgerecht netjes blijft zitten (was het tussengerecht) en je bord leegeet geven we je een rondleiding. We hebben hem niet meer gehoord en hij keek zijn ogen uit bij het rondje

Everytime schreef:Ja het moet, ik zelf zou het ook niet doen hoor bestelt is bestelt vind ik!
Of als mensen bestelt en betaald hebben, ja alle burgers moeten wel zonder augurk he.. zeg dan gewoon dat je alles vers wilt..Grappig als mensen een big mac zonder augurk bestellen, want in de saus zit ook augurk.
Dan krijg ik echt wurgneigingen.
Magrathea schreef:Gister zaten ook weer een paar kinderen met de DS op een 25 jarig huwelijksfeest. Maar die kinderen waren toch echt wel 11-12 jaar... Nou dan verwacht ik wel dat je normaal mee kan doen aan tafel zonder geëntertaind te hoeven worden.

Shayenne93 schreef:Magrathea schreef:Gister zaten ook weer een paar kinderen met de DS op een 25 jarig huwelijksfeest. Maar die kinderen waren toch echt wel 11-12 jaar... Nou dan verwacht ik wel dat je normaal mee kan doen aan tafel zonder geëntertaind te hoeven worden.
Ik ben juist wel bij met die DS'en, kinderen vermaken zichzelf aan tafel en gedragen zich netjes.
Al krijg je soms geen antwoord als je iets vraagt, maar goed liever dat dan krijsende en gillende kinderen