Jeeee, wat een wind vandaag!! Waaide bijna van m'n paard Wel aardig droog geweest gelukkig. Kan niet wachten tot het weer lekker droog en boven de 25 graden wordt!
quartel schreef:als ze hem ergens niet goed in horen te krijgen dan hoort dat thuis bij de vrouw te zijnniet op het veld nou goed......ik vind het sukkels morgen hoop ik iets beter weer.....al waait het maar minder om on topic te gaan
Hier bewolking maar ik zie ook blauwe lucht. De zon is er (nog) niet bij.Hoop dat het straks in Epe wel droog is als we de voortent op gaan zetten!
Om 5 uur de zon op zien komen (nouja, vanaf 5 uur) en al heel veel gedaan!De zon schijnt en het wrodt heerlijk weer vandaag!
Mooie blauwe lucht met wat schapenwolkjes en heel veel zon.Het is heerlijk weer,geen wind en nu al lekker warm.
Zo, wat een heerlijk weer is het weer!! Niet te warm wel zon maar ook af en toe een wolkje en een lekker briesje. Ja, dit is voor mij prima zomerweer!! (maar moet wel mijn hooikoortspillen blijven nemen... )
Heet in de zon! ben de tuin aan het doen,nou dan ben je toch wel blij als de zon even achter de wolken kruipt.
Lekker zonnetje gehad en een goede temperatuur. Nu wordt het bewolkt! Maar ik wil geen regen want wil foto's gaan maken!
KNMI zegt voor Utrecht (en Zuidelijke provincies) morgenmiddag vanaf een uur of 14:00 mogenlijk onweer. Ben er niet blij mee. Ik heb het liever 's avonds.