Het is dat ik me voorspellingen niet meer kan aanpassen, maar ik wil NL er in de groepsfase er al uitwillen hebben
Balen dat we verloren hebben, maaaar het kan nog steeds!Positief blijven denken, want de rest van NL denkt al negatief
Verdorie, nu staat Gomez in plaats van Klose in de spits bij Duitsland. Ik heb Klose als één van de topschutters aangeduid
Haha ik heb klosse ook als topschutters. Maar he, het is pas de eerste wedstrijd, mss raakt Gomez wel geblesseerd ofzo Iedereen op facebook vet negatief. Ik heb nog steeds een goed gevoel over de overige wedstrijden.
'88: In de voorbereiding van Bulgarije verliezen met 2-1, eerste wedstrijd verliezen met 1-0.'12: Ik houd moed...Ik ben ook nog positief, het kan nog. Het wordt moeilijker maar het is niet onmogelijk
Nu hoipen dat het zo blijft bij Portugal - Duitsland... Is alleen maar positief voor Nederland..Wat een ****** wedstrijd zeg.... Bah
Na daar ging ik weer een paar plaatsjes naar beneden.Bij het eerste goal riep ik, het mag nog voor mijn pool!!! Maar moesten ze wel nog even 2 doelpunten maken...
2 - 1 zou nu perfect zijn, maar op deze weg gaat duitsland doorgat ook goed! Ze moeten voor mij in de finale komen.
Nederland verloren, balen. Hoop wel dat die Portugezen der nog ff een inknallen......NL. Moet dus winnen van de Duitsers. I hope sooooo!!
EN van portugal... en dan moet duitsland en denemarken ook nog een keer verliezen.. althans eentje... en portugal ook niet alles hierna winnen...