Je kan het natuurlijk altijd proberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Gisteren een wel hele aparte mailwisseling gehad.
Kreeg een mail van een manege eigenaar (tenminste dat vertelde degene).
Hun verkochten via de manege kinderrijbroeken, caps en rijlaarzen of hij ze via ons voordeliger kon inkopen.
Het zou dan gaan om regelmatige partij afname.
Opzich willen wij daar altijd wel aan meewerken. Gemaild met de vraag om welke merken, maten etc het ging om om de aantallen.
Kreeg ik een lijstje, en toen moest ik toch wel lachen.
Rijbroek (adviesverkoop) 29,95 betaalde hij inkoop niet meer dan €7,50 voor
Cap (advies verkoop) 29,95 betaalde hij niet meer dan € 8,50 voor
Laarzen maakte niet uit maar niet duurder dan 9,-
Sorry beste man daar kan ik het niet eens voor inkopen, en ik ga geen geld toeleggen. Dus dat netjes uitgelegt.
Kreeg ik een reactie terug:
Tja je wilt verkopen of niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb maar niet meer terug gereageert. Maar kreeg wel de neiging om terug te mailen:
Tuurlijk wil ik verkopen maar geen geld toe te hoeven leggen
HTM schreef:kiki1976 schreef:Gisteren een wel hele aparte mailwisseling gehad.
Hun verkochten via de manege kinderrijbroeken, caps en rijlaarzen of hij ze via ons voordeliger kon inkopen.
Het zou dan gaan om regelmatige partij afname.
Opzich willen wij daar altijd wel aan meewerken. Gemaild met de vraag om welke merken, maten etc het ging om om de aantallen.
Kreeg ik een lijstje, en toen moest ik toch wel lachen.
Rijbroek (adviesverkoop) 29,95 betaalde hij inkoop niet meer dan €7,50 voor
Cap (advies verkoop) 29,95 betaalde hij niet meer dan € 8,50 voor
Laarzen maakte niet uit maar niet duurder dan 9,-
Sorry beste man daar kan ik het niet eens voor inkopen, en ik ga geen geld toeleggen. Dus dat netjes uitgelegt.
Heb maar niet meer terug gereageert. Maar kreeg wel de neiging om terug te mailen:
Ken dit soort dingen.
Maar zijn ook mensen die niet willen zeggen wat ze ongeveer per stuk willen betalen dan...
Maak je prijzen, dus veel uitzoekwerk, krijg je terug dat ze nog niet de helft willen betalen...
Prima denk ik altijd ga je het ergens anders kopen, en hopen dat je nog een klein beetje kwaliteit krijgt...
GamblersCup schreef:Dat vind ik ook.
Zo iemand heb ik nu ook hier op bokt: ze heeft mij een pb gestuurd over een hoofdstel dat ik te koop heb, wat heen en weer gemaild over de prijs, wanneer het opgestuurd kan worden want ze gaat op vakantie etc. En opeens hoor je niets meer en reageert te niet meer op je pb, terwijl je ziet dat ze het gelezen heeft. Zeg dan gewoon "geen interesse meer" ofzo, geen probleem, ik dwing niemand mijn spullen te kopen!Maar gewoon niet meer reageren vind ik zo irritant en kinderachtig!
kiki1976 schreef:Gisteren een wel hele aparte mailwisseling gehad.
GamblersCup schreef:Maar als je al meerdere hebt gehad van rond dezelfde (lage) prijs, dan denk ik eerlijk gezegd dat men in het algemeen ook niet meer wil betalen voor datgene wat je verkoopt. En nog steeds, nee heb je, ja kun je krijgen toch?