Oliebol, ketting of ski, Je vindt het bij Ebay deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:31

Zinn schreef:
heeft er iemand al eens nep pandora armbanden gekocht via ebay? ik vind de echte zo duur, dat duurt nog een eeuwigheid als ik zo'n band vol wil :P de neppe is goed genoeg, maar dan zou de band zelf het el moeten houden, niet dat ik elk maand een nieuwe moet kopen

Ik heb een nepperd, maar draag honderderd keer liever de echte. Vind de bedels veel mooier.

_Saar

Re: Oliebol, ketting of ski, Je vindt het bij Ebay deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:14

Heb een leuke verkoper gevonden en meteen drie dingen besteld. Voor $0,99 per stuk:

ketting

ring

en nog een ring

Deze verkoper heeft echt een heleboel leuke dingen! Ook kleding en alles maar daar ga ik volgende maand maar eens naar kijken O:)

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:45

SdaphneS schreef:
karlijn1985 schreef:
Liet net die leuke legging van de vorige pagina aan mn vriend zien.. Geloof niet dat ik m aan mag, zelfs niet als ik beloof binnen te blijven :')

:')
Ag de helft van mijn kleren vind mijn vriend niet leuk in eerste instantie. Word altijd beter als je het aan hebt! ;)

De mijne vind zelfs Uggs leuk (niet allemaal, maar de mijne wel) Hij heeft erg weinig commentaar en is wel modebewust, maar ik ben bang dat ik m hier echt niet van overtuigd krijg :P

Bovenden 74cm, gaat sowieso niet passen :')

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:46

Saar: die ketting is leuk zeg!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:50

deedee19 schreef:
Zinn schreef:
heeft er iemand al eens nep pandora armbanden gekocht via ebay? ik vind de echte zo duur, dat duurt nog een eeuwigheid als ik zo'n band vol wil :P de neppe is goed genoeg, maar dan zou de band zelf het el moeten houden, niet dat ik elk maand een nieuwe moet kopen

Ik heb een nepperd, maar draag honderderd keer liever de echte. Vind de bedels veel mooier.

hmm :P maar zijn de neppe echt lelijk? zie je dat verschil heel erg?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:30

heeft iemand die zo'n berg van die dingen had gekocht ze misschien al binnen? Van die bedels.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:35

Hmm, zit nog steeds te wachten op een ketting, die volgens de verkoper op 2 februari al op de post is gegaan..

Wacht deze week nog eventjes af, en als ik 'm dan nog niet binnen heb stuur ik eens een mailtje naar de verkoper. :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:35

Die verkoper is leuk he Saar! Heb ik ook een aantal dingen bij besteld geloof ik :j

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:37

SimoneDV schreef:
heeft iemand die zo'n berg van die dingen had gekocht ze misschien al binnen? Van die bedels.

Ik, vorig jaar al :D ik heb er leuke armbanden van gemaakt en de kwaliteit is prima. Zo nu en dan zit er één tussen die wat verkleurt maar het overgrote deel blijft goed!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:02

Ja leuk he allemaal! Heb de verkoper ook bij favorieten opgeslagen O:)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:03

Ik heb net even gekeken maar er zijn nog 47 dingen onderweg....mijn man krijgt een hartverzakking als dat allemaal binnen een week in de brievenbus gepropt wordt!!! Gelukkig ben ik meestal eerder thuis :Y)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:03

47 :oo heerlijk :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:04

Wat telefoondingen voor vrienden, heel veel kettingen en hangers, dacht ineens dat ik daar wel wat mee kon doen net als vorig jaar met de armbanden. Toch leuk op verdiend met de pinkstermarkt :D

En mijn cap is natuurlijk nog onderweg, gelukkig won ik nummer twee niet, die wilde ik eigenlijk niet meer. Das het enige nadeel van Ebay, dat je je bod niet in kunt trekken.....

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:08

bod intrekken niet, maar als je het wint, staan de meeste verkopers er wel voor open als je er toch vanaf ziet, gelukkig :) als je meteen aangeeft dat je het toch liever niet koopt, is het meestal geen probleem

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:11

Ach ik heb ervan geleerd om eerst even gericht te zoeken, voordat ik een bod plaats of ik niet net een betere aanbieding kan vinden! Bijvorobeeld voor die plastic beschermfolies voor je telefoonscherm, soms even iets langer zoeken en je krijgt er 5 voor bijna hetzelfde bedrag!

Ooit heb ik discussie gehad met een verkoper van een deken, ik van te voren opgevraagd wat de verzendkosten waren en dat zou iets van rond de 20 dollar zijn, heb ik m gewonnen mailt ie me dat de kosten bijna 60 dollar zijn!!! Nou toen was dat ding gelijk volkomen oninteressant maar hij maakte er mooi een zaak van....

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:14

ja als je pech hebt, heb je dus welke zulke oplichters. voor de duurdere dingen ga ik dus ook alleen bij echte ebayshops, of ebay verkopers die ook een echte winkel hebben irl.

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:26

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:01

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:06

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:10

ach :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:04

SimoneDV schreef:

Ik heb er vorig jaar een hele hoop van binnen gekregen, zowel de trollbead achtige als ook die pandora bedels. Ik vind ze wel leuk, vriendinnetje van mn broertje heeft een echte, maar vond mijn nep bedels leuker dan de echte :))

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:12

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:14

Haha, die Harry Potter-ketting is echt grappig! :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:27

deedee19 schreef:
Zinn schreef:

Ik heb vandaag mijn nep armbanden binnen gekregen. De kwaliteit valt best wel tegen. De glazen kralen zijn prima, die zijn mooi. Maar de zilveren beads zijn van dat hele dunne metaal, beetje plastic-achtig. Niet heel mooi dus. De armband zelf is ook van vrij slechte kwaliteit. Ik vermoed dat hij snel stuk gaat.
Ik ben echter blij met mijn aankoop, want de armbanden waren ongeveer 1 euro per stuk en voor dat geld zijn ze erg leuk :)
Ik heb het nu over deze armband: http://www.ebay.com/itm/220959648197?ss ... 2480wt_952

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:32

daffodil schreef:
Ik, vorig jaar al :D ik heb er leuke armbanden van gemaakt en de kwaliteit is prima. Zo nu en dan zit er één tussen die wat verkleurt maar het overgrote deel blijft goed!

Eleionomae schreef:
Ik heb er vorig jaar een hele hoop van binnen gekregen, zowel de trollbead achtige als ook die pandora bedels. Ik vind ze wel leuk, vriendinnetje van mn broertje heeft een echte, maar vond mijn nep bedels leuker dan de echte :))

Hebben jullie nog een link van die ebay pagina/verkoper?

Waarschijnlijk zijn de metalen bedels anders dan die van mij, die vind ik qua kwaliteit helemaal niets.
De glazen kralen zijn wel super.