wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:22

laats liet in mn fiets vallen en had ik alleen nog maar mn fiets vast en toen ign ik heeeel hulpeloos over het schoolplein help! help! help! roepen en iedereen keek zo van wtf? wrm tilt zij haar fiets niet gewoon op?

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:09

haha, die blunders. een perfect topic om je dag op te fleuren _/-\o_
Amen!!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:46

Vandaag nog een leuke, met zn drieën op één fiets proberen te fietsen. Alle tassen voorop het rek gegooid, 1tje fietsend en op het zadel zitten en wij met zn tweeën achterop.. Dat ging dus precies 2 meter goed, toen vielen we met een superharde klap op het asfalt :+ leuk dat de scholen ook net allemaal uit waren en er dus heel veel mensen op straat liepen..:')

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:50

prugelpiet schreef:
laats liet in mn fiets vallen en had ik alleen nog maar mn fiets vast en toen ign ik heeeel hulpeloos over het schoolplein help! help! help! roepen en iedereen keek zo van wtf? wrm tilt zij haar fiets niet gewoon op?

Ja maar serieus, waarom tilde je je fies niet gewoon op? :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:54

Ik maakte bij de Jonge haf z,n hoeven nat, maar hij vind het niks dus loopt steeds weg.Ik sta nog gebukt en ik zie zijn benen, hup zo over zijn hoeven heen. Hij bleef staan, huh hoe kan dat? Ik sta weer recht, en kijk tegen een andere haflinger aan.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:43

deze morgen was ik met een vriendin naar school aan het fietsen
plots komt er om de bocht een politie wagen
zeg ik heel serieus 'sh*t ik heb mijn gordel niet om' :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:14

Brittneyx schreef:
deze morgen was ik met een vriendin naar school aan het fietsen
plots komt er om de bocht een politie wagen
zeg ik heel serieus 'sh*t ik heb mijn gordel niet om' :')

:')

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:29

Hahahahaha je gordel niet op. Het zou een moment voor mij kunnen zijn. Ik kan me de situatie helemaal voor stellen.

Ik had gister ook weer een 'blunder'.
We hebben een papegaai, en als ik ga bellen gaat ze mee bellen. Ook druk kletsen enzv.
Ik had iets gezien op mp, en wilde een vriendin daar even over bellen.

Dus ik heel serieus: Nou dit geloof je toch niet bla bla bla. Coco beld mee en ach daar ben ik wel aan gewend.
Ik loop naar de pc om de advertentie voor te lezen.
Ik wil op me stoel gaan zitten maar ga ernaast zitten. Ik lach helemaal in een deuk om mezelf zo dom.
Maaar Coco ging ook lachen nou dan kun je me op vegen dan kom ik nooit meer bij. Het gesprek was dus ook niet meer te volgen. Ik was alleen maar aan het lachen.

En als ik weer serieus wilde doen begon de papegaai weer te lachen. Pffff. Heb maar even tot tien geteld en toen ging het gesprek redelijk hahaha. Zoo dom, dat je gewoon de slappe lach hebt om jezelf. hahahah

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:00

Ik heb toevallig vorige week nog wat "leuks" meegemaakt :+ ..
We zaten op het terras wat te drinken nadat we klaar waren met rijden. Ik was die avond ervoor toevallig bij een vriendin blijven slapen die daar op het terrein van de manege woont, dus ik had mn tas, waar mn kleren enzo in zaten, op de grond staan..

Er zat een man bij ons aan tafel die zijn hond bij had. Opeens rent die hond super hard het terras over, die man er achteraan.
Bleek dat die hond mijn boxershort gepakt had :o .. Ik schaamde me kapot! Iedereen moest lachen dus ik deed maar gezellig mee, maar diep van binnen vond ik het echt niet grappig! :')

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:08

_O-

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:09

als je om jezelf kan lachen heb je nooit een genant moment..

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:19

Gisteren een blunder:
collega tegenover me vraagt mij iets, en ik was vrij intensief aan het surfen op dressuurzadels..
ik wil haar zeggen: als je het icoon op je BUREAUBLAD wil zetten, dan...
maar ik zeg: als je het icoon op je DRESUURZADEL wil zetten.. oeps!
Ze keek heel vreemd.. >;)

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:26

Hahahaha

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:19

haha _/-\o_
maakt mn dag weer goed

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 11:47

Ik heb nog wel een leuk... :=

Ik mag 1 x in de week bij meisjes in de buurt op hun paardje rijden... maar soms als k een buitenrit maak, willen ze leuk mee fietsen... hardstikke gezellig... dus wij druk kletsend paard uit de wei halen... en ik loop druk kletsen met paard achter haar aan de schuur weer in. Het paardje kan echter niet vast staan (raakt zwaar in paniek en gaat hangen), dus hebben we der geleerd om gewoon stil te staan voor de stal terwijl we aan het poetsen en aan het opzadelen zijn. Dus ik loop druk kletsend achter haar aan, draai voor de stal het paard om, kijk het paard fftjess aan en zeg heel dom zo tussen het kletsen door het paardje heet corrie 'nou corrie, zitten' alsof ik met mijn hond aan het lopen was... _O- *\%/*

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:17

haha

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:38

Iejoorr schreef:
Had ik met een klant zaterdag. Hij zegt: werkse en ik zeg: jij ook!
Oh uhmm.. :o

Hahaha dat heb ik ook wel eens! Ik werk in een restaurant en als de gasten weg gaan zeg ik altijd: Tot ziens, fijne avond! Soms zeggen gasten dan: Dat gaat wel lukken. :D Waarop ik zeg: Dank je! ...... Omdat gasten heel vaak zeggen: Jij ook, of iets in die trant. Na zo'n dank je momentje weet ik mezelf vaak even geen houding meer te geven, haha!

Ik las net ook een reactie over een ski-lift, zo'n ankerliftje. Daar heb ik ook echt al heeeel veel blunders mee gehad. :') Zo ben ik ooit met mijn jas vast blijven hangen waardoor ik meegesleurd werd en uiteindelijk tegen die kussens bij het einde belandde. Ik was zo klein dat degene die de lift bediende me niet zo snel zag... :(:)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:42

haha lig wer dubbel:P

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:01

Aantal jaren geleden onder de godsdienstles tegen het meisje naast je zeggen dat ze niet moet verklappen hoe de film afloopt omdat het kijken dan niet meer spannend is.

De film ging over het leven van Jezus. |o

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:26

ik ben zondag naar de elf fantasy fair geweest, ik had al twee flessen bier op, dus een liter bier. ik was niet dronken, maar de moed zat er goed in zegmaar.

toen zag ik een droge sloot. mijn vriendin ging al omlopen, maar mijn hoofd zij:'nee, joh Rianne, nergens voor nodig, kun je màkkelijk overheen springen'.
ik eindigde languit met mijn kop tegen de grond aan de overkant, haha. ongeveer 50 mensen stonden toe te kijken.

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:18

Had een dulce gusto gekregen van mijn werk. Ik ding meegenomen in de bus, daarna nog een stukje op de fiets.
Ding werd zwaar, zet hem op mn knie onder het fietsen, komt die doos tussen mn rem en stuur, waardoor ik dus niet meer kon sturen en niet kan remmen.
Ik fiets nogal snel, en er stond aan de rechterkant ineens een auto geparkeerd, en er kwam in de smalle straat een auto vanuit de andere kant. Dus kon daar niet langs.
Dus heb mezelf op de stoep gereden met een rotsnelheid en ging met fiets en Dolce Gusto vol op mn smoel....Bovenop mn Gusto -O-
Gelukkig deed hij het nog. Wat was ik bont en blauw... :')

Een collega van mij stond op het station in de zomer, had zo'n lange jurk aan zonder bandjes met zo'n stiek onder de boezem.
Wil de trein instappen, vergeet ze haar jurk op te tillen, gaat op haar jurk staan, en jurk wordt zo naar beneden getrokken.
Stond ze daar, op een vol station, in haar BH.... Jongen voor haar keek zn ogen uit :Y)
Ze heeft haar bril opgehouden, en is schaamteloos doorgelopen... _/-\o_

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:21

hihi ik lig in een deuk :P die laatste ook, sta je dan in je BH :P

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:21

Of je loopt in de drukke straten Pula, Kroatië.
Mijn vriendin had alleen haar zonnebril bij, en het was al donker.
Ik zei: Wil je dat we allebei als een stel idioten over straat lopen? Dan zet ik ook mijn zonnebril op!
Dus ik zet mn bril op, nog geen 10 meter later lig ik gestrekt tussen de menigte omdat ik het afstapje niet zag....
Er is daar wat gelachen....

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:47

Correctie: Mijn vriendin draagt dus normaal een gewone bril, omdat ze zonder niet zo veel ziet;-)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:19

M'n moeder had ooit een leuke.
Samen met m'n vader boodschappen doen. M'n vader pakte dan altijd de auto en m'n moeder reed het karretje weg en m'n vader zette dan altijd de auto lekker in haar buurt zodat ze zo kon instappen. Dus, je raadt het al... m'n moeder zet dat karretje weg, loopt naar de witte auto van m'n vader, stapt in en gaat zitten ouwehoeren. tot m'n vader niks terug zei. Kijkt ze om, zit ze bij een wildvreemde vent in de auto haha!

Oh en nog één van m'n moeder, die is er echt goed in zeg.
Ze was in d'r uppie boodschappen gaan doen, komt terug thuis, zoekt d'r doos met boodschappies... kwijt! Komt ze uit de auto, gaat rechtop staan en ziet ze zo de doos op het dak van auto staan _/-\o_