Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desty schreef:Ik pas ook helemaal niet in de maten, toch weeg ik 'maar' 57 met 1.81.
Veel strakker zal ik het niet krijgen! Heb gewoon niet de perfecte bouw. Voor catwalk is dat belangrijk, maar voor foto's minder
UMayDream schreef:Desty schreef:Ik pas ook helemaal niet in de maten, toch weeg ik 'maar' 57 met 1.81.
Veel strakker zal ik het niet krijgen! Heb gewoon niet de perfecte bouw. Voor catwalk is dat belangrijk, maar voor foto's minderHalleluja, mocht willen dat ik dat gewicht had zeg! Ik zit op 63,5 met 1.80m..
UMayDream schreef:Haha, ik zou willen dat ik dat had..!![]()
Nav een ander topic wil ik de vraag btw ook even hier stellen, puur uit nieuwsgierigheid, ga geen gekke dingen met de info doen of ineens crash diëten ofzo, maar![]()
Wat eten jullie op een dag? Heb nl het idee dat ik best veel naar binnenwerk, maar misschien valt 't mee?![]()
O: 2 a 3 bruine bammetjes met hagelslag, jam, of appelstroop
T: iets van sultana's/ontbijtkoek oid en een appel
M: 3 a 4 bruine boterhammen
T: (verspreid) appel, snoepje/chocolaatje/koekje oid, banaan
A: verschillend natuurlijk, meestal rijst met saus, pasta met saus, keertje patat, curry's, etc.
T: een paar koekjes/chocolaatjes/andere lekkere dingen voor 's avonds bij de thee.
En hierbij dan ca. 1,5 flesje water en een paar mokken thee.
Hier en daar komen er nog wel wat dingetjes bij, snoepje van iemand op school, keer gebak op een verjaardag, koffie met suiker maar dat is niet iedere dag.
Anyway.. ik was wel benieuwd wat jullie nou op 1 dag eten!
_Snow_White schreef:Dit was zonder twijfel de gaafste ervaring ooit.
Ik was 's morgens enorm zenuwachtig en de generale repetitie ging echt slecht
Ja.... ik ben gestruikeld op de catwalk
Maar de fashionshow zelf ging werkelijk fantastisch, hoe vaker ik opging des te meer zelfvertrouwen ik kreeg.
Mijn laatste eveningdress met "sliertjes" van Angela Demontigny op 6" Michael Kors hakken was absoluut onwerkelijk, had gewoon zo veel plezier in het lopen dat ik volgens de fotograaf van de lens af straalde en de designer vloog me daarna om de nek om te zeggen dat nog nooit iemand die jurk zo goed geshowd had, mijn "attitude" was precies goed
Naderhand kwam er nog een vrouw naar me toe om te zeggen dat ik (het minst ervaren model) er het meest geroutineerd uitzag en of ik dit misschien wel niet vaker wilde doen.
Dus wie weet kan ik over een tijdje de runway weer op
*Foto volgt zsm*
xSlvna schreef:Ik ga denk ik binnenkort weer sporten, fitness en kickboksen, en dan bijhouden, wil 't namelijk later proberen als lingerie model als het gaat lukken...
Heb jammer genoeg geen camera meer, wou wel om meningen vragen...
Ben tevens 15 jaar, 1.68 m gok ik, schommel tussen 45/47 kilo (veel eten, nauwelijks sportende).
Maar euhm, ligt het aan mij of zijn er genoeg goeie modellen die eigenlijk 'lelijk' zijn?