Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:In principe van bank naar bank dezelfde dag, alleen in het weekend wordt het niet bijgewerkt, maar dan zou je het maandag wel moeten zien.
Wanneer iemand van ING naar bank overmaakt, kan het iets langer duren.
Weet ook niet of ze het via telebankieren heeft gedaan of een overschrijvingskaart?? (oke, ouderwets, maar er zijn nog mensen die dat gebruiken en dat duurt wel een paar dagen)
Kentaro schreef:Precies! Ik wacht meest 2 tot 3 dagen (buiten het weekend) en stuur dan even een mailtje in de trant van 'Kan het kloppen dat ik uw betaling nog niet heb ontvangen?' Heb echt meerdere keren reactie gehad 'OJA, vergeten maar komt er nu aan!'
Kimbeerly schreef:@ korbakimmy8
dat heb ik nu ook al een paar keer gehad,
uit mijn ervaring blijkt toch dat jonge kinderen hun afspraken met geld overmaken niet na komen.
Ik zit nu ook al 2 weken te wachten op een meisje die iets komt ophalen bij mij, iedere keer weer een andere smoes,
ze komt woensdag weer, als ze dan weer een smoes heeft dan zet ik het weer op marktplaats.
Everytime schreef:Ik had iets op MP staan, hadden mensen op geboden en zouden geld overmaken, 2 weken geleden.
Kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het vandaag hadden overgemaakt. Voor hetzelfde geld had ik het al verkocht..?
LCharlotte schreef:GRMBLLLLLL![]()
Heb ik EINDLIJK een fietskar gevonden die ik ook als buggy kan gebruiken, iets wat ik met spoed nodig heb omdat we met oud & nieuw naar de Efteling gaan en ik wil dat de kids rustig, warm en droog kunnen zitten. Gisteren een mooi bod geplaatst, vanmorgen een email dat ze akkoord was met mijn bod. Ik heb meteen geregeld dat hij opgehaald kon worden en geantwoord. Krijg ik een mail dat haar man zogenaamd inmiddels al contact met een ander heeft gehad en dat hij verkocht is. Ik vind het ronduit schandalig, dit is nu de tweede keer dat zoiets me gebeurt op MP!Als je akkoord gaat met een bod dan is het product verkocht, dan ga je hem niet zomaar dezelfde dag nog aan een ander verkopen. Het mooiste van alles is nog dat MP nooit ingrijpt, dus iedereen kan maar een beetje zijn gang gaan.