Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowflower schreef:Kom even binnenvallen en klagen..... Ik heb een appartement wat gesloopt gaat worden. Niks mis mee natuurlijk en een stik leuke burt maar oweeeee wat is het nu koud ... Heb 1 gaskachel voor mijn appartement. Stook enkel mijn woonkamer en slaapkamer op en de douche als ik er onder ga. Wat dus resulteert in ijs op de ramen in mn waskamer/keuken/badkamer ...Wolkjes blazen en andere koude praktijken. Snachts onder 3 dekens liggen en het nog koud hebben ... Vanavond gaat nr 4 er dus overheen ... Gelukkig is het de laatste winter .... prrrrt
shadowflower schreef:haha ik slaap t best in mn eigen bedje met mn eigen spulletjesmaar t is idd een kwestie van zo vaak mogelijk weg zijn van huis overdag en savonds al heel vroeg op bed gaan liggen.
een lijstje met grappige dingen door de kou :
-koelkast en vriezer (combi) nokken ermee door de kou
-ijs aan de binnenkant van de ramen
-kramp in de voeten als je 2 tellen zonder sloffen op de grond staat
-olijfolie in de schift
-chocopasta die niet meer te smeren is
-daarintegen door de vriezer die het niet meer doet ontdooit brood in de vriezer
-wolkjes blazen in de keuken /waskamer/hal
-3 dikke dekens, teensokken , flanelle lelijke pyamas en warmhoudsloffen
Laatste winter , tijd voor een gek ijsdansje
Bravura schreef:@Onley: dan kun jij mooi in de sneeuw rijden als de verzending niet vertraagd word!
kjoetie schreef:-11 hier vanochtend brrrrr... paardjes wel buiten maar met veeeeel hooi..
Onley jij woont om de hoek, morgen samen sneeuwpop bouwen?