Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Lekker verhaal haha...
Iets van een andere strekking...ik lag in bed en aaide mn vriend over onderrug/billen...toen ik dacht wat is dat....zat er gewoon een king size volgezogen teek in zn bilnaad....(helemaal bovenaan zeg maar) slecht geslapen die nacht...gatverdamme...
Laura1589 schreef:Over kattenpis gesproken, ik denk dat mijn grootste jeugdtrauma goed in dit topic past!
Toen ik een jaar of 10 was ging ik naar het circus (Circus Rensz) met mijn vader en mijn broertje. We hadden supermooie plekken, helemaal vooraan bij de piste. Op een gegeven moment kwam de act met de tijgers. Dus de tijgers werden de pist in gelaten en 1 van de tijgers kwam mijn kant op. Ik was helemaal gefascineerd natuurlijk. Dus tijgerlief staat voor mijn neus, draait zich om, staart omhoog en hij pist echt full power naar achteren, recht in mijn gezicht!Echt, ik zat er totaal onder, van top tot teen! En het stonk! Echt nog erger dan kattenpis, bwuuuh! Mijn vader en broertje (die naast mij zaten) hadden alleen een paar druppeltjes. Bovendien heeft het hele circus mij uitgelachen.
Ik weet nog zo goed dat die geur nog dagenlang in mijn neus is blijven hangen, zo ranzig!
Ik ga nooit meer naar het circus...
Nemurin schreef:Oeh mijn grootste angst Colway, dat er dus een teek ergens zit en ik er te laat achter kom.Klerebeesten.
Overigens vind ik hondenkots niet zo erg, als het maar op 1 plek blijft.Getver.
Lauraaaa: Ik heb net gegeten, dus kom maar op. (Ja je gaat eerder van je stokje/over je nek als er niks in zit. Een aantal van mijn medestudenten hebben daar ervaring mee.)
Hahaha die vogel... lijkt wel of ie straks gebakken gaat worden.