Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:04

Ohhhh teigerpis...met schoolreisje naar artis ook gezien hoe een tijger naar achteren zeek...het publiek in haha....dit keer een keer niet op mij ;-)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:12

Ook lekker,,,denken dat het begint te regenen....staat er iemand uit het dakraam te pissen,,,,

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:13

Lig helemaal dubbel van die kattezeik in het oog en tijgerpis verhaal hiero. _O- ik kom echt niet meer bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:23

Nu ik die bootverhalen lees....
Heel lang geleden was ik met mijn dochter en 2 witte herders op vakantie in kroatië. We gingen met de veerboot van het ene naar het andere eiland. Op het dek van de boot lag wat water dat door golfslag over de reling was geslagen (wat wel lekker fris is als dat daar gebeurt met dat warme weer daar).
Maar goed... we waren nog niet halverwege toen 1 van mijn honden steeds dat zoute water had zitten drinken en in combinatie met het schommelen van de boot besloot dat hij daar niet zo goed tegen kon... toen begon de hond te kotsen :r
Door het geschommel van de boot dreef het water op het dek steeds van de ene naar de andere kant... de kots dreef mee, echter werd het steeds meer kotssoep naarmate het vaker heen en weer over het dek was gespoeld. Dat was echt vies. Je kon het niet opruimen en moest er steeds voor aan de kant rennen/springen wanneer de hondenkotssoep er weer aan kwam drijven.
Gelukkig waren er niet veel mensen aan boord :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:38

Lekker verhaal haha...
Iets van een andere strekking...ik lag in bed en aaide mn vriend over onderrug/billen...toen ik dacht wat is dat....zat er gewoon een king size volgezogen teek in zn bilnaad....(helemaal bovenaan zeg maar :o ) slecht geslapen die nacht...gatverdamme...

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:09

Colway schreef:
Lekker verhaal haha...
Iets van een andere strekking...ik lag in bed en aaide mn vriend over onderrug/billen...toen ik dacht wat is dat....zat er gewoon een king size volgezogen teek in zn bilnaad....(helemaal bovenaan zeg maar :o ) slecht geslapen die nacht...gatverdamme...

HAHAHAH ik zag het al helemaal voor me! Geweldig _/-\o_ :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:38

het smerigste wat ik nu even kan bedenken was toch echt wel een paar weken geleden. het was toen 30 graden. mijn moeder kwam me op halen van het werk met de auto van m'n vader omdat die airco heeft. toen ze op de parkeerplaats aan het wachten was dacht ze wat stinkt die auto toch. dus, hup airco uit en ouderwets arco. onderweg niks meer geroken, maar toen we thuis waren toch mijn vader even de moterkap open laten maken. nou wat hij daar tegenkwam gadver. daar lag een grote dikke vogel vast geklemd op de accu. vogel was al half opgevreten door de maaien. en die geur kon je van een paar meter afstand al ruiken. het was dus gewoon een lijkgeur. dat beest moest toch weg, dus mijn moeder een mondkapje gepakt, handschoenen aan en dat beest opgetild. viel die ook nog eens uit elkaar.

niet geschikt voor mensen met een zwakke maag!!
http://tinypic.com/r/20qes7p/6

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:11

Oeh mijn grootste angst Colway, dat er dus een teek ergens zit en ik er te laat achter kom. _O- Klerebeesten.

Overigens vind ik hondenkots niet zo erg, als het maar op 1 plek blijft. := Getver.

Lauraaaa: Ik heb net gegeten, dus kom maar op. (Ja je gaat eerder van je stokje/over je nek als er niks in zit. Een aantal van mijn medestudenten hebben daar ervaring mee.)

Hahaha die vogel... lijkt wel of ie straks gebakken gaat worden. _O-

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:29

Laura1589 schreef:
Over kattenpis gesproken, ik denk dat mijn grootste jeugdtrauma goed in dit topic past!

Toen ik een jaar of 10 was ging ik naar het circus (Circus Rensz) met mijn vader en mijn broertje. We hadden supermooie plekken, helemaal vooraan bij de piste. Op een gegeven moment kwam de act met de tijgers. Dus de tijgers werden de pist in gelaten en 1 van de tijgers kwam mijn kant op. Ik was helemaal gefascineerd natuurlijk. Dus tijgerlief staat voor mijn neus, draait zich om, staart omhoog en hij pist echt full power naar achteren, recht in mijn gezicht! -O- Echt, ik zat er totaal onder, van top tot teen! En het stonk! Echt nog erger dan kattenpis, bwuuuh! Mijn vader en broertje (die naast mij zaten) hadden alleen een paar druppeltjes. Bovendien heeft het hele circus mij uitgelachen.
Ik weet nog zo goed dat die geur nog dagenlang in mijn neus is blijven hangen, zo ranzig!

Ik ga nooit meer naar het circus...

Whaha wat erg :')

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:37

Nemurin schreef:
Oeh mijn grootste angst Colway, dat er dus een teek ergens zit en ik er te laat achter kom. _O- Klerebeesten.

Overigens vind ik hondenkots niet zo erg, als het maar op 1 plek blijft. := Getver.

Lauraaaa: Ik heb net gegeten, dus kom maar op. (Ja je gaat eerder van je stokje/over je nek als er niks in zit. Een aantal van mijn medestudenten hebben daar ervaring mee.)

Hahaha die vogel... lijkt wel of ie straks gebakken gaat worden. _O-

Als je de kots van onze hond ruikt vindt je het wel erg -O-
Dat is uitgekotste poep en dat is echt verschrikkelijk :')

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:43

Ik meld me hier ook :')

Eén keer zat ik met een vriendin op onze fietsen op een bruggetje. Komt er zo'n dikke kruisspin langs lopen. Op het moment (oke, niet zo heel aardig) dat ik er met mn band over hetlijfje heen ging kwam er zo'n heel ranzig plopgeluid... ieeeeuw

Ow, en iemand op de fiets die spuugde, maar ik fietste erachter en de wind blies het mijn kant op... Toen ben ik ervoor gaan fietsen en heb precies hetzelfde gedaan :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:51

Eet ie poep? Getver! _O-
Ik vind een wind van zo'n hond al vreselijk....

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:56

Oohh :+

2jr terug had ik een poezebeest die mij een hele hoop smerige verhalen heeft opgeleverd. O.a. dode kikkers, muizen, ingewanden e.d. snachts voor je slaapkamerdeur leggen, als je dan moet plassen dan ga je er natuurlijk precies in staan.

Erg smerig ook is dat ze insecten ving en dan voor mijn neus ging oppeuzelen, met die pussige ingewanden zo half langs d'r mond. En dat krakende geluid en dan nog een pootje hier of daar op de grond of in d'r vacht tegenkomen. Vooral omdat ze regelmatig veenmollen ving, waarmee ze eerst ging spelen IN HUIS en dan oppeuzelde. En ik doodsbang in een hoekje zitten. :=

Maar het ergste verhaal is nog dat ik smorgens wakker werd, in een oversized wit t-shirt, waar ineens overal bloedvlekken op zaten. Dus ik onderzoek mezelf waar ik eventueel mezelf verwond zou kunnen hebben, kon niks vinden. T-shirt uit, naar de badkamer, omdraaien, kijken, zit er een dode, half aangevreten muis tegen me rug aan geplakt. Had poezel 's nachts een muisje voor me gevangen en bij me in bed gelegd, waar ik vervolgens de hele nacht op heb gelegen... :\

Overigens was dit de liefste poezel die ik ooit heb gekend en heb ik heel veel lol met d'r gehad. Helaas heeft ze maar 4jr mogen worden.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:01

Ik denk dat ik het toppunt wel heb meegemaakt : Ik en mijn vriend waren naar de stad geweest en allebei stevig aan de borrel geweest. S'nachts word ik wakker en ik voelde iets plakken, juistem, had vriendlief mij ONDERGKOTST in zijn slaap. Ik ben nog nooit zo boos geweest :')

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:07

Nemurin schreef:
Eet ie poep? Getver! _O-
Ik vind een wind van zo'n hond al vreselijk....

Ja en heeft ook een keer rotte eieren gegeten en een verrote vis.
Dat kotst hij dan in huis uit en dat is echt goor %)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:49

Gatverdamme... :')

Over die kikkers: wij hadden in ons vorige huis dus een vijver. Elk jaar moest mijn moeder er weer dooie opgeblazen kikkers uit vissen (die hadden het dan niet overleefd). En een keer smeet ze zo'n ding dus met de hark op het terras... PLOF zegt die kikker.

Het lag echt overal... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:55

Er schiet me nog iets "smerigs" te binnen. Ik vind "filet americain" erg lekker. Toen ik vroeger eens met mijn moeder bij de slager een bakje verse "filet" had gekocht en dat thuis heerlijk op een cracker wilde smeren, zag ik tot mijn afgrijzen dat, toen ik mijn mes erin stak er een dikke, witte made (levend) in de filet zat :r !!!!

Je begrijpt dat mams toen wel even terug is gegaan naar de slager.

Heb een tijd geen filet meer gegeten, maar nu wel weer hoor :Y)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:07

Ik ga mijn verhaal van afgelopen vrijdag niet vertellen, die is echt ranzig. Maar wel van een vriendin :D : Een aantal jaar geleden waren we eens op stap en toen stond ze te zoenen met een jongen. Beiden erg aangeschoten enz. Tot die jongen moest kotsen.. En je raad het al: De inhoud kwam in haar mond terecht! :r Bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:10

Dat noem ik pas echte liefde :D

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:12

Ik heb ook wel eens op een teek getrapt.
Vies is het :\
Ik heb ook wel eens met mijn blote voet in de hondenpoep gestaan :r
Dat gevoel was ook niet zo heel smakelijk %)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:47

Dat in naaktslakken trappen is wel populair! Haha :p Same here! Ik heb zo vaak vieze dingen meegemaakt, dat ik min of meer imuum ben geworden xd.

Heb ook een aantal keer op een teek getrapt.. of kikker.
Al zo vaak hondenkots en diaree opgeruimd, dat ik het nu niet meer ruik.
Een mol uit de kuilbaal van de manege gehaald en één of ander platgedrukte grijze eekhoorn-achtig iets uit een stal gehaald.
Half opengereten kikker uit de tuin gevist (buurman heeft een vijver, onze kat en honden vinden ze erg leuk).
Één van mijn honden gewassen toen hij in de mensenpoep was gaan rollen in het duin. Werkers hadden nieuw helmgras geplant en eentje moest even een grote boodschap doen. Niet bij stil gestaan dat honden mensenpoep heerlijk vinden ruiken en er graag in rollen ;)
Een hond van mij gewassen die in een meeuwenkarkas was gaan rollen en een verrotte vis. Zelfde hond als het bovenstaande xd
Dus karkassen van meeuwen op staan ruimen, omdat een andere hond van mij er mee aan de haal ging en het op ging vreten.
In me gezicht laten niezen door een paard met een héle vieze neus (was wat ziekjes).
Kots op staan ruimen van een goeie vriendin, die een mooi spoor naar de wc had gemaakt. (Flink geborreld toen. Was meteen erg nuchter!)

Misschien is het vieste wel dat ik ooit eens een spin zowat heb opgevroten. Onze poort zit altijd vergeven met spinnen, dus maaiend met mijn armen ga ik altijd door die poort heen om te voorkomen dat ik in een spinnenweb terecht kom. Dit keer niet, want ik zag niks.
Nou mooi met open mond een lekkere dikke vette spin opgevangen met web en al. Ik zowat stikken erin en uitgespuugd. Was daarna terug gegaan naar huis om een potje te kokhalsen en me mond te spoelen. School kon toen wel even wachten xd

eelk148

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:04

haha supper topic

ik ging laats voeren met een vriendin op de manege
en we doen zo een box deur open (z'n schuif deur)
zat er daarboven een muis die door dat de deur open ging werd geplet en je zat alle organen heel mooi zitten :p
en we hadden hem laten zitten en de volgende dag viel hij tijdens het mesten naar beneden bijna op iemands hoofd :P
wat hebben we daarom gelachen acheraf :P

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:03

Wij hebben hier thuis de regel dat wie het laatste deeltje van de fles frisdrank heeft, geen glas hoeft te nemen en van de fles mag drinken.
Het was zomer en ik had nogal een dorst, op tafel stond een fles cola met nog een klein bodempje in dus ik zet de fles op mijn mond en giet de cola binnen.
Gelijk dat ik slik proef ik een ranzig vieze smaak :r
mijn vader had geen asbak dus had zijn assen van zijn sigaret maar in de fles gedaan, tof!
Ik heb echt nog uuuuren met die ranzig vieze smaak rond gelopen.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:20

Vroeger hadden we zelf een flink stuk weide gehuurd voor onze pony,s .
Pappa had bedacht dat er wel gier over de weide kon , het was kippestront ..
Mijn pony schiet de paddock uit , zo het kippenstront land in , ik bang dat ze er wat van zou krijgen en er hollend achteraan .
Je raad het al pony kreeg niets , ik gleed uit voorover met mijn gezicht de kippenstront in . Reed in die tijd al brommer en kon met die vieze stinkende kleren enzo , naar huis rijden dwars door de stad heen
Bah bah , kan de lucht van kippenstront nog steeds niet verdragen zeker 18 jaar later

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:36

Mijn zusje was 3 toen ze van mijn moeder haar laarsjes aan moest. En het duurde en het duurde ze kreeg haar voetje er niet in! Mama pissig...
Wat bleek, zat er een ontzéttend dikke naaktslak in :')