aangezien ik 3 weken geleden gevraagd ben (en natuurlijk ja heb gezegd) zet ik hier maar ff een stipje! kan wel wat extra inspiratie gebruiken! (alsof vriendlief nog meer foto;s wilt zien van jurken, ringen enz... .)
o en de jurk van marshaha van bokt, al een keer geshowd in het begin van dit topic, die is superstoer
njiloj
Geplaatst: 03-08-11 22:00
dank jullie wel! stiekem weet ik al wat ik wil natuurlijk, maar ik ga eerst maar eens kijken of het met uberhaubt staat. (ben maar 1.60, en zit toch aan maatje 40/42) maar zoiets gaat het toch worden:
lekker een heerlijke prinsessen jurk! al mag er van mij wel nog wat opsmuk aanzitten, in de vorm van kraaltjes glittertjes o.i.d. Maar van het model ben ik helemaal weg! (en zonder sleep!! want dat gaat vast niet goedkomen...)
nee hier moeten ook platte schoenen komen, ik houd het nog geen 15min vol op pumps het eerste pakje voor de huwelijksnacht is mooi! maar volgens mij heb je na zo'n lange dag helemaal geen puf meer hahahaha
Of ben je gewoon te dronken
ChefsSpecial
Geplaatst: 04-08-11 08:59
Of druk bezig met enveloppen tellen
Evony
Geplaatst: 04-08-11 09:02
Ariebombarie schreef:
Bellatrix schreef:
Arie, Evony heeft die op de vorige pagina gepost. Kijk maar!
Njiloj, mooi model inderdaad, denk dat als je klein bent en iets forser je goed met kijken naar welke taille je mooi staat, kan me ook wel een beetje voorstellen dat dit snel 'propperig' wordt? Gewoon lekkergaan passen inderdaad en een beetje opsmuk is altijd mooi
mel86
Geplaatst: 04-08-11 11:13
Mee-lezer meld zich! Leuk topic dit! Van het weekend ga ik bij deze winkel passen: