Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en aangepapt met een jongen uit een andere klas maar wel zelfde jaar.. Sliepen met zijn allen op een camping, word er de volgende dag op mijn tent geklopt en ik dacht echt 'what the..?' rits ik open, NOOOOO!!! keihard die tant weer dichtgeritst, hoor ik aan de andere kant van het veld al mijn docenten lachen 
..
Was dus die nacht wist die niks meer van..
)
is "HOI! KUN JIJ DE VIS?
" Om vervolgens mijn lippen zoals een vis te tuiten en blubgeluiden te maken

) op willen vreten.
mackkwek schreef:vriendin en ik waren flink wezen stappen en helemaal teut...
we hadden ons van tevoren flink opgetut en liepen beiden op onze nieuwe hakken.
uiteraard aan het einde vd avond geen voeten meer over,blaren erop!![]()
Het station was nog een erg lang stuk lopen,maar we konden echt niet meer.
we kregen toen een,.vonden we zelf tenminste,een geniaal plan(jaja,.als je bezopen bent blijk je ineens bomvol met geniale acties te zitten)
we zagen met onze bezopen kop een politie-auto staan en zijn voor de auto(en agenten dus) ordinair op de grond gaan plassen en grote mond gegeven
resultaat:moesten uiteindelijk mee komen naar het buro.............................................die dus naast het station lag ,en we dus mooi niet meer hoefden te lopen![]()
![]()
shame on us![]()
ik drink overigens al sinds mijn 19e geen druppel meer en heb nu nog veel meer lol zelfs,want nu ben ik degene die al die zuiplappen uit kan lachen hahaha
Everytime schreef:Niet van mij, maar van een kerel die ik ken.
Hij had gezopen met een groep, maar een drinkt niet en ze hadden honger, dus reden ze naar de mac. De volgende dag wordt hij wakker blabla, kijkt hij in zijn portomonnee, die leeg was en een bonnetje van de mac. Hij zo huh wanneer ben ik daar geweest..Was dus die nacht wist die niks meer van..

En daarna ging hij ons allemaal om de beurt een knuffel geven omdat hij zo blij was
Echt ontzettend leuk! Als ik er aan terug denk ie ik die grijns alweer voor me
ook echt bij de wc's.. 
!