Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nwktje

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:37

Vriendin en ik waren naar een feest, er was aardig wat drank en er werd ook veel gedronken. Het was de bedoeling dat iedereen bleef slapen en de gebeurde ook. De meeste waren al en diepe coma van de drank. Bahalve mijn vriendin en ik en die waren nog flink aan het door feesten. Mijn vriendin kwam op het idee dat het wel leuk was om alle jongens een zuig zoen te geven zo gezegd en zo gedaan volgende morgen had elke jongen een flinke zuigzoen in zn nek, of soms wel 2.

Volgende ochtend flink in een deuk gelegen, je had sommige gezichten moeten zien gehehe.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:37

Keertje verschrikkelijk dronken geworden op een schoolkamp (alcohol was verboden :+) en aangepapt met een jongen uit een andere klas maar wel zelfde jaar.. Sliepen met zijn allen op een camping, word er de volgende dag op mijn tent geklopt en ik dacht echt 'what the..?' rits ik open, NOOOOO!!! keihard die tant weer dichtgeritst, hoor ik aan de andere kant van het veld al mijn docenten lachen :')
En ik maar volhouden: 'maar in het donker leek hij best knap..!'
Heeft nog heel wat moeite gekost me daar uit te redden ;)..

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:11

Ik heb (gelukkig) nog niet echt een blunder gemaakt onder invloed
Vind het wel altijd leuk om de dag erna op mijn telefoon naar foto's te kijken en er dan supergrappige foto's tussen staan van die avond waarvan ik dus was vergeten dat ik ze gemaakt had :P

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:57

Niet van mij, maar van een kerel die ik ken.

Hij had gezopen met een groep, maar een drinkt niet en ze hadden honger, dus reden ze naar de mac. De volgende dag wordt hij wakker blabla, kijkt hij in zijn portomonnee, die leeg was en een bonnetje van de mac. Hij zo huh wanneer ben ik daar geweest.. :? Was dus die nacht wist die niks meer van.. :')

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:09

vriendin en ik waren flink wezen stappen en helemaal teut...
we hadden ons van tevoren flink opgetut en liepen beiden op onze nieuwe hakken.
uiteraard aan het einde vd avond geen voeten meer over,blaren erop! :(:)
Het station was nog een erg lang stuk lopen,maar we konden echt niet meer.
we kregen toen een,.vonden we zelf tenminste,een geniaal plan(jaja,.als je bezopen bent blijk je ineens bomvol met geniale acties te zitten :+ )

we zagen met onze bezopen kop een politie-auto staan en zijn voor de auto(en agenten dus) ordinair op de grond gaan plassen en grote mond gegeven
resultaat:moesten uiteindelijk mee komen naar het buro.............................................die dus naast het station lag ,en we dus mooi niet meer hoefden te lopen *\o/* *\o/*

shame on us :o

ik drink overigens al sinds mijn 19e geen druppel meer en heb nu nog veel meer lol zelfs,want nu ben ik degene die al die zuiplappen uit kan lachen hahaha

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:59

Ik had laatst ook een hele goede actie :=

Ik was bij mijn vriend en het was de eerste keer dat ik mocht drinken nadat ik een maand niks had gedronken vanwege antibioticakuren. Hartstikke leuk, maar om dan te beginnen zoals je geeindigd was gaat niet goed. Dus na zes biertjes heel snel wegdrinken gingen we op de fiets naar een ander feestje toe, onderweg een vriendinnetje van mijn schoonzusje opgehaald en het eerste wat ik zeg (het arme kind had me nog nooit gezien) :') is "HOI! KUN JIJ DE VIS? :D " Om vervolgens mijn lippen zoals een vis te tuiten en blubgeluiden te maken _O- _O-

Op dat tweede feestje was ook allemaal familie van mijn vriend die ik nog niet kende. Hun conclusie aan het eind van de avond: een hartstikke leuke, drukke en spontane meid... maar het lijkt wel alsof ze elkaar (mijn vriendje en ik :+ ) op willen vreten.

Toen ik het later hoorde heb ik maar even verteld dat ik nuchter ietsje anders ben _O-

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 08:08

mackkwek schreef:
vriendin en ik waren flink wezen stappen en helemaal teut...
we hadden ons van tevoren flink opgetut en liepen beiden op onze nieuwe hakken.
uiteraard aan het einde vd avond geen voeten meer over,blaren erop! :(:)
Het station was nog een erg lang stuk lopen,maar we konden echt niet meer.
we kregen toen een,.vonden we zelf tenminste,een geniaal plan(jaja,.als je bezopen bent blijk je ineens bomvol met geniale acties te zitten :+ )

we zagen met onze bezopen kop een politie-auto staan en zijn voor de auto(en agenten dus) ordinair op de grond gaan plassen en grote mond gegeven
resultaat:moesten uiteindelijk mee komen naar het buro.............................................die dus naast het station lag ,en we dus mooi niet meer hoefden te lopen *\o/* *\o/*

shame on us :o

ik drink overigens al sinds mijn 19e geen druppel meer en heb nu nog veel meer lol zelfs,want nu ben ik degene die al die zuiplappen uit kan lachen hahaha

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 16:37

Everytime schreef:
Niet van mij, maar van een kerel die ik ken.

Hij had gezopen met een groep, maar een drinkt niet en ze hadden honger, dus reden ze naar de mac. De volgende dag wordt hij wakker blabla, kijkt hij in zijn portomonnee, die leeg was en een bonnetje van de mac. Hij zo huh wanneer ben ik daar geweest.. :? Was dus die nacht wist die niks meer van.. :')

Haha, herkenbaar :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:08

Niet van mij maar wel anderen (ik drink niet) Er was een feest waar iedereen dronken was, mijn beste vriend reed bijna van een brug de sloot in, een andere jongen ging plat op zijn gezicht en een ander lag te rollen in zijn kots.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:09

Op de wc in slaap gevallen, tot mn hoofd voorover viel en tegen de deur kwam. Toen was ik meteen goed wakker...

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:49

Hier zal morgenochtend wel het eea bijkomen van deze gebruiker :))

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:07

Heel veel succes en plezier dan Appelmoes! :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:12

Ach gut. Geen blooper en niet eens van mij maar hij was wel echt heel lief :D

Ik was van de week uit met wat vrienden en mijn beste vriend was straaaaaaaaaalbezopen. Nu heeft hij sinds een maandje ongeveer iets met een meisje waar hij al jaren bevriend mee was. Hartstikke leuk! Nu, goed. Gister riep hij ons bij elkaar; sssst! Ik ga iets vertellen! Wij allemaal stil, vol spanning in afwachting wat er ging komen. Ineens krijgt ie een grijns op zn gezicht; Ze zij dat ze van me houd! Dit is haar, dit is haar! Stond ie daar te huppelen hihi. Hij kon nog net op zijn benen blijven staan maar hij was zo blij :+: En daarna ging hij ons allemaal om de beurt een knuffel geven omdat hij zo blij was :D Echt ontzettend leuk! Als ik er aan terug denk ie ik die grijns alweer voor me :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:06

Aah dat is echt heel lief haha :=

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:38

Vannacht ben ik tegen een glazen deur aangelopen en perongeluk mn vriendin op haar neus gemept met mn huge sleutelbos... vond ze niet zo leuk :$

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 20:45

Oeps, ook niet zo sjiek nee:P

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:17

we waren op vakantie en we stonden in de lift en het duurde en het duurde voordat we boven waren, kwamen we er achter dat we het knopje waren vergeten in te drukken naar welke etage we moesten.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:00

We hadden hier thuis een feestje, midden in de zomer. Ik was toen 17 jaar en had een paar wijntjes op. 10 uur savonds moest ik nodig naar de wc. Dus ik loop naar binnen, wil de wc deur niet open dus ik naar boven, kreeg die deur ook niet open. Ik ben toen naar de buren gelopen, daar geprobeerd maar die zat ook 'op slot'.
Komt mn ma eraan, zegt ze ; wat doe je toch allemaal?? Je kunt gewoon trekken hoor, hij is gewoon open. Bleek dus dat ik telkens aan het drukken was, ipv trekken. Woeps.

Hoorde de volgende dag dat een vriend van mij heeeeel nodig een grote boodschap moest, dus naar huis ging op mijn fiets. Volgende dag, ik ben mn fiets kwijt, bel iedereen op incl hem, bleek die in de sloot met fiets en al zijn boodschap had gedaan, omdat ie er in was gevallen. Ohmy..

Ik was druk met iemand aan het praten, hele verhalen over mijn opleiding, hij zei alleen uhu uhu. Na een half uur zei hij nog steeds uhu en werd kwaad dat hij niet zo vervelend moest doen en dat hij mij eerlijk moest zeggen of hij homo was. Ahum, die kerel had al een vriendin xD

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:19

Oh schiet me nog te binnen: Ik was op Terschelling bij Mn opa en oma, biertjes, biertje, zon, zon je kent het wel. Ik sta op want ging de honden uitlaten, (3 stuks) en voelde me nog gewoon goed. Dus, op naar het bos, dezelfde route als altijd. Duinen, bos, duinen. Nou, ik was druk aan de klets met de honden, je kent het wel. Eenmaal op de terug weg was ik 1 hond kwijt, grote, zwart witte springer spaniël. Ik zoeken als een gek in de duinen, zie ik daar zwart/wit, ik; Aaaahhh daar ben je! Ik heb je OVERAL gezocht gekkie! Je moet niet weglopen, bij her vrouwtje blijven! Loopt er een groepje oude mensen langs, ze wisten niet meer hoe ze het hadden. Ik was druk aan het praten tegen een geit die daar aan een stuk touw stond.. Ahum! Ik schaamde me dood!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:37

Geniaal topic!
Mijn grootste blunder, lig nog helemaal dubbel als ik eraan denk:
ik was in een discotheek met zo een spiegelwand, zag het niet en dacht dat de discotheek zo groot was dus wou die kant oplopen en loop dus tegen mijn eigen spiegelbeeld op, heb ik ook nog sorry gezegd tegen diegene waar ik tegenaan liep _/-\o_

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:38

eergister nog een rotte( duitse kersensmaakshotje) met zout genomen, voor mijn verjaardag moest de fles leeg.
waren al hard op weg met zijn 3en, maar toen moest ik nodig naar de wc. dus kom daarna weer buiten had mn vriend alweer voor ons 3en ingeschonken. floep t zo achterover mn keel in. geef mn vriend derna n zoen.
en die zegt hmmm je smaakt zout. mn zusje kreeg haar glaasje niet leeg van het lachen.
ik begreep er eerst nog niks van. tot ik eens goed nadacht... goh mijn mond proeft inderdaad zout...
had mijn vriend me terug gepakt voor mijn 1 april grap. zout in mijn shotje... en dat merkte ik pas 5 minuten later ofzo

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:50

IK WAS DIT NIET, maar ik was er wel bij...

vriendin van mij had een paar glaasjes te veel op en zij moest op weg van de kroeg naar de auto heel nodig plassen. ipv een bosje te zoek, laat ze midden op het uitgaansplein haar broek zakken, gaat op de grond zitten en plast daar van haar af!!! :(

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 11:51

Goh zo was m'n zusje van de week naar de kermis en ging naar de wc. Staat in de rij een meisje en pist zo in der broek! janken dat die deed joh :P ook echt bij de wc's..

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:22

Hahah geweldig _/-\o_ !

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:07

OMG!!!!

_/-\o_
grootste blunder van mezelf was toch wel dat we een jaren geleden aan het stappen waren in the bridge in Duitsland.
daar draaide toen een dj...technoboy. :D
en dat is echt al jaren geleden he?

maar goed,weet ik veel wie dat was, en ik hoorde wel dat ie hardstyle draaide en ik had zo'n leuk liedje gehoord en ik dacht dat hij een gewone dj was en je ook een plaatje aan kon vragen.
dus ik naar hem toe, heel verhaal in het nederlands en aan hem vragen of hij please dat plaatje voor me wilde draaien.
die man snapte er natuurlijk niks van!!

haha,ben 3 keer terug geweest voordat iemand me tegenhield en uitlegde dat dat echt niet kon wat ik deed
want het was wel een heul bekende dj en die zou vast mijn plaatje niet draaien.
komt na tien minuten hij achter de microfoon,zegt dat een of ander gek mens graag een plaatje wilde horen en die draaide hij ook nog.

whaha,ik schaamde me rot :o :D *\o/*