net terug uit Hoofddorp, leuke blauwe cape meegenomen als tussendoorjas en wit basic shirt, riempje en leuke witte bloes verder hing er nog een leuk leren jurkje, maar niet meer in mijn maat. hopelijk hangt die volgende week nog in Barcelona
Anoniem
Geplaatst: 04-11-11 18:12
Leuk Arie! Je naamgenoot is te koop, niets voor jouw?
Ik heb 2 schoudertassen, riempje, dikke panty (120 den) en 1 jurkje gekocht. Ik was €24 euro kwijt. De panty zit echt super mooi! Goed excuse dus om binnenkort terug te gaan om er een paar bij te kopen en nog meer leuke dingetjes.....
Het was gister trouwens heerlijk rustig!
Ariebombarie
Geplaatst: 05-11-11 18:45
Nouka schreef:
Arie, misschien zijn we wel langs elkaar gelopen want ik liep rond 3en ook in de Primark in Hoofddorp
Ik heb voor mezelf een sjaal, blouse en oorbellen meegenomen en voor mijn vriend een compleet nieuwe outfit
Haai! Ik heb een vraagjeee! Ik woon in braboland en heb geen ov.. dus kom nooit in die buurt heb zulke gave schoenen gezien.. Is er iemand die ze voor mij zou willen halen en opsturen? Je krijgt sowieso wat extras voor de moeite.. en wil best vooraf betalen dat jij niet met die schoenen zit dat ik je laat zitten ofzo.. Wil ze erg graag! 1 van deze 2.. Zullen er namelijk denk ik niet allebei ind e goede maat zijn.
@Naomi_Haffie: De meesten beginnen gewoon om 9 uur. Winkel vullen etc. Het klinkt shockerend maar het is gewoon echt nodig haha. In principe moeten we alles op de dag van opgeruimd hebben..helaas lukt dit niet altijd haha. Ik heb wel ergere dagen meegemaakt...Vond het heerlijk en simpel werken afgelopen zondag! Zodra de bordjes er weer hangen met "vanaf hier is de rij ongeveer anderhalf uur" piep ik wel weer anders hihihihih
Vandaag mooie zwarte suede pumps gekocht voor 15 euro En ik had ook die blouse met strik aan de voorkant in het blauw gekocht de vorige keer, die bevalt erg goed dus ik wilde hem eigenlijk ook in het rood ... maar die hebben ze niet! In Rotterdam wel, Miss_kell?
Ja maar er zit ook een redelijk grote strik aan de voorkant ... die met alleen knoopjes hadden ze met korte mouw (mijne heeft lange mouw) inderdaad wel in het rood, maar die vond ik minder mooi