Cath_16 schreef:LauraMc schreef:Of van die mensen die in de rij bij een kassa nét iets te dicht op je gaan staan. En als je vervolgens een stapje naar voren doet gaan ze net zo hard mee..
Dat is echt zo irritant, maar ik vind het sowieso vervelend als mensen te dicht in mijn persoonlijke ruimte komen. Zeker als er geen rede voor is, in een overvolle trein kan het bijvoorbeeld niet anders.
Wat ik ook elke dag mee maak met het ov is dat sommige mensen de andere mensen die uit de trein komen niet rustig laten uitstappen maar zelf dwars door die mensen de trein in walsen. Dat vind ik zo asociaal, laat die mensen toch rustig de trein uitstappen!
Ik zeg ook altijd als ik met iemand samen reis ''Asociaal dat die mensen niet even wachten''. Dan zie je echt dat ze zich aangesproken voelen.
Ik had zondag in het Dolfinarium ook zoiets vervelends.
Mijn vriend en ik gingen met die kleine even wat drinken, wij zaten aan een tafeltje, en een ietswat stevige kerel ging achter mij zitten maar zo dicht achter mij dat hij continue met zijn hoofd tegen die van mij bonkte (en ik had al ontzettende hoofdpijn) dus al een paar keer gevraagd of hij iets naar voren kon schuiven want ik zat ondertussen al helemaal klem tussen mijn tafel en stoel.
Meneer ging vrolijk verder en na een paar hoofdstoten verder was ik het zat en heb ik al een achterlijke mijn stoel naar achter geschoven.
Komop zeg...