Thnx!! Ik ben nu ook flink aan het sporten naast Zumba, want dat doe ik natuurlijk ook nog steeds. Maar daarbij ga ik nog 4x per week naar de sportschool, dus dat werkt ook wel lekker mee. Komende donderdag heb ik een echte fotoshoot, zal dus ook wel wat foto's daarvan plaatsen, ben er echt heel benieuwd naar en vind het ook wel spannend.
mirgino
Geplaatst: 03-09-11 09:57
ik vind het heel knap dat je zoveel sport en het ook volhoud
je bent een echte doorzetter!
en ik heb de foto gezien dat je op Orlando zit
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-11 12:42
Deze foto's?
vroem vroem!!
mirgino
Geplaatst: 03-09-11 15:15
wat ben jij slank geworden zeg!!!!!!!!!!!echt petje af
Ja dat vraag ik me ook af! Je zou zelf toch moeten weten aan welke bladen je jou verhaal hebt gestuurd, of welke bladen jou geïnterviewd hebben? Ze mogen niet zonder jou toestemming een verhaal over jou plaatsen denk ik zo...
Ik heb het zelf geschreven, omdat ze me goed kennen bij Annemarie v/d Toorn werd ik benaderd of ik dat wilde doen over mij en Orlando omdat ze mijn verhaal graag wilden plaatsen. Had het dus opgestuurd, maar eigenlijk niks meer over gehoord.
Oeh fijn Sann, heb je anders zin om vanavond even bij te beppen. Sms je straks wel ff.
Gefeliciteerd met je 40 kilo, echt onwijs goed!! Je ziet er op je foto's ok goed uit, ik teken er voor om zo'n lijntje te krijgen. Mijn operatie is nu 5 maanden geleden en vanmorgen stond ik op -31,5 kg
Ja maar dat is bij mij ook wel, op het begin met kilo's per week, nu gaat het niet meer zo hard. Ik zie dat je zondag op Horse Event bent. Dat vraagt om een meeting natuurlijk.
Gezellie!! Maar nu terug ontopic, ik ben begonnen aan je uitzendingen, maar heb nog geen tijd gehad om er goed voor te zitten. Hoe is het om het zelf terug te zien??