Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Droomster schreef:Peuk schreef:Jullie willen allemaal van die warme jassen haha, ik wil juist niet zo'n warmeIk haat het om te zweten op de fiets enzo en in de trein omdat m'n jas zo warm is. Brrr.
Héél erg herkenbaar, voor mij hoeft het ook niet te warm![]()
Ik heb er vanmiddag 1 bij de C&A gehaald. Hij staat heeel mooi! & maar 29.95![]()
Volgens mij is het (bijna) exact dezelfde als van deze link:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/c-a-dam ... 43_234507/
En dan in een mooie donkerbruine kleur
Ben er blij mee!
Darkness85 schreef:Ik heb een leren biker jas gekocht vandaag.Lekker warm voor van de winter. Ik ben anti mode.
![]()
http://www.cowboyboots.de/images/pixel_trans.gif
williejanne schreef:ik vind dit een mooie jasmaar of hij ook echt warm is???
Mandyy schreef:Het vinden van een jas is ook echt drama. Een jas moet warm zijn, maar wel zo leuk als ie er ook een beetje mooi uit ziet.williejanne schreef:ik vind dit een mooie jasmaar of hij ook echt warm is???
Voelde wel warm in de winkel, maar of dat buiten ook zo is?
Heb gelukkig meerdere jassen, dus kan afwisselen.
Mandyy schreef:Het vinden van een jas is ook echt drama. Een jas moet warm zijn, maar wel zo leuk als ie er ook een beetje mooi uit ziet.williejanne schreef:ik vind dit een mooie jasmaar of hij ook echt warm is???
Voelde wel warm in de winkel, maar of dat buiten ook zo is?
Heb gelukkig meerdere jassen, dus kan afwisselen.
Janine1990 schreef:H&M wil ik niet meer kopen, de kwaliteit betaal ik liever wat meer voor als er niet bekend is dat er kinderarbeid en dergelijke plaatsvind in fabrieken ver weg... Nee, daar hou ik niet zo van...
Ariebombarie schreef:Janine1990 schreef:H&M wil ik niet meer kopen, de kwaliteit betaal ik liever wat meer voor als er niet bekend is dat er kinderarbeid en dergelijke plaatsvind in fabrieken ver weg... Nee, daar hou ik niet zo van...
niet alleen goedkopere merken hoor, Gstar bijv doet daar net zo hard aan mee..