Nou daar achter liep een bepaald iemand die wat mij betreft z'n shirt ook wel eens uit mag doen. Maar nee, hij trekt z'n shirt iets omhoog, mogen we dat witte ding er onder bewonderen
Hm..Wat te doen.. Mijn pa houdt ook van voetbal, maar we hebben maar op 1 TV digitaal. En als ik dan vraag voor Eredivisie gedoe vindt 'ie het vast niet erg, maar ik wil geen voetbal met hem kijken
Haha, ik ook niet, met mijn vader voetbal kijken is een ramp.. Die gaat altijd commentaar geven, en ik ook.. En dat komt niet goed
Marrjjollein
Geplaatst: 08-08-10 16:34
danielle_x schreef:
haha is goed hoor!
Oja, dat heb ik er niet bij gezegd.. Maar ik zou het zeggen als Ajax zou winnen...
Moiryn
Geplaatst: 08-08-10 16:37
Marrjjollein schreef:
Haha, ik ook niet, met mijn vader voetbal kijken is een ramp.. Die gaat altijd commentaar geven, en ik ook.. En dat komt niet goed
Ik geef alleen als ik alleen kijk commentaar, maar denk dat het zo zou gaan bij mij thuis:
ik: 'Aah, Eriksen' * kijkend* ik: 'Aah, van der Wiel' * kijkend* pa: * gezicht* '..Je bent te jong voor jongens.'
En dan valt er een stilte.. Mijn pa heeft het idee dat ik 12 ben denk ik En ik kan er sowieso niet tegen als mensen commentaar geven als ik een wedstrijd kijk
hahah ik hou ook altijd mijn mond als ik met mijn ouders kijk, maar als ik alleen zit moet je me is horen Laatst bij die wedstrijd van ajax ik zat boven te kijken en riep beetje te hard: 2e bal in het veld klojo. mijn ma van beneden: goed gezien alleen mag wel wat minder heh!