Ben trouwens geschrokken van het aantal mensen wat ''gewoon'' PVV stemt zonder echt te kunnen vertellen waarom.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik ben er éindelijk uit!
In de krant stond een heel fijn overzicht van alle partijen over alle grote aandachtspunten.
Twijfelde tussen VVD en GroenLinks. VVD is tegen hyp.renteafrek en km-heffing en wil de stufi omzetten in een lening. GroenLinks wil wel kmheffing (ik ben tegen) en wil de hyprenteaftrek langzaam afbouwen. stufi wordt ook een lening.
Maar de VVD is voor kernenergie, en dat ben ik absoluut niet.
Dus na lang denken en lezen ben ik er uit, ik ga GroenLinks stemmen
8nnemiek schreef:miep1979 schreef:Ik heb nu 3 x stemwijzer gedaan......
3 x advies PVV maar daar wil ik niet op stemmen
Waarom niet? Als je het toch eens bent met hun ideeën..
Hoe meer stemmen ze krijgen, des te eerder zal de rest van Den Haag wakker worden
Elan schreef:Berdien schreef:Ik ben er éindelijk uit!
In de krant stond een heel fijn overzicht van alle partijen over alle grote aandachtspunten.
Twijfelde tussen VVD en GroenLinks. VVD is tegen hyp.renteafrek en km-heffing en wil de stufi omzetten in een lening. GroenLinks wil wel kmheffing (ik ben tegen) en wil de hyprenteaftrek langzaam afbouwen. stufi wordt ook een lening.
Maar de VVD is voor kernenergie, en dat ben ik absoluut niet.
Dus na lang denken en lezen ben ik er uit, ik ga GroenLinks stemmen
Welke krant? Ga ik die ff halen, ik kom er namelijk niet uit.
Stemwijzer is stom, al die stellingen kun je niet zwart/wit nemen.
miep1979 schreef:Noem me maar een aansteller, maar ik ben bang wat de gevolgen zullen zijn als Wilders zo meteen 1 van de grootste partijen heeft.....
take_one schreef:miep1979 schreef:Noem me maar een aansteller, maar ik ben bang wat de gevolgen zullen zijn als Wilders zo meteen 1 van de grootste partijen heeft.....
Wat dan?
Eefske schreef:miep1979 schreef:Noem me maar een aansteller, maar ik ben bang wat de gevolgen zullen zijn als Wilders zo meteen 1 van de grootste partijen heeft.....
Kan ik begrijpen. Heb ik ook. Al zou ik alleen maar op de PVV uitkomen, ik zou er niet op stemmen omdat ik zijn ideeën over moslims veel te radicaal vind. Dit gaat tegen mijn normen en waarden in en daarom zal en kán ik niet op de PVV stemmen.
take_one schreef:miep1979 schreef:Noem me maar een aansteller, maar ik ben bang wat de gevolgen zullen zijn als Wilders zo meteen 1 van de grootste partijen heeft.....
Wat dan?