Tessebes schreef:"Heb je hotelschool gedaan? Voor dit werk heb je toch helemaal geen opleiding nodig."
"Goh, heet je Tessa, zo heet de hond van ... ook. Ja Tessa, een echt hondennaam."
jéétjeBij ons plakt er momenteel een duidelijk A4tje op de raam van ons loket (die overigens afgesloten is aan de binnenkant met een gordijntje zodat de mensen -zouden moeten- beseffen dat het loket gesloten is) waarop staat dat DIT loket verplaatst is naar loket *lokaalnummer* , met daaronder: schuin aan de overkant, rechts. Kloppen ze gemiddeld nog 2x/voormiddag aan ons loketje: of dit loket gesloten is?
Ook bij de ah waar ik werk hebben we niet de nieuwe kassa's met weegschaal. Sommige klanten hebben hier begrip voor en andere niet.
Waarop hij me aankijkt recht in m'n ogen en zegt; Oh nee joh je hebt mooie oorbellen! En hij heeft me alleen maar in mn ogen aangekeken
die krijg je niet." Hij zei niets, greep zijn vriend bij de arm en liep heeeel hard weg.

Alsof ik daar een neus voorheb?
) 
) maar mevrouw zei van niet. Tjah, je kan het verder ook niet bewijzen dus moet je de klant dan laten gaan, maar ik vond het wel erg onbeschoft...
Ik werk zelf in een tabakzaak, en daar komt het elke dag wel een paar keer voor. Dan komen soms van die chagerijnige klanten aan en zeggen meteen shag met vloei, eum ja welke shag? Ja drum(bijv), oke en welke vloei? Dikke zucht, doe maar mascotte. Hoeveel moeite is het om nou even de naam van de shag en vloei te zeggen?