Koud. Nog steeds glad, maar minder sneuuwijs op de wegen hier. Hartstikke bewolkt. Niets aan dus.
_lieff_
Geplaatst: 13-02-10 09:26
Ingmar_ schreef:
Koud. Nog steeds glad, maar minder sneuuwijs op de wegen hier. Hartstikke bewolkt. Niets aan dus.
hier ook.. doe dan sneeuw+mooi weer of koud+zonnetje
Nu hebben de mensen die zeggen dat de aarde opwarmt wel een blauwtje gelopen met deze winter.. als ze nou zeiden dat de volgende ijstijd is aangebroken klopte het misschien
" _lieff_ " Nu hebben de mensen die zeggen dat de aarde opwarmt wel een blauwtje gelopen met deze winter.. als ze nou zeiden dat de volgende ijstijd is aangebroken klopte het misschien.
De opwarming v.d. aarde betekend niet alleen maar warmte. Het betekend hetere zomers en strengere winters,meer regen en stormen in de herfst.Het gehele weer veranderd hierdoor.
Aukelizzy
Geplaatst: 13-02-10 12:29
Hier is het bewolkt en -1.
mriaam
Geplaatst: 13-02-10 12:32
hier sneeuwt het, hele dunne sneeuw lijkt wel een beetje regen. Dat word waarschijnlijk morgen niet met de trailer weg
Meen je niet.... ik kan nu echt even geen sneeuw gebruiken hoor... na morgen mag het weer als er zonodig wat moet vallen
_Anneruth
Geplaatst: 13-02-10 23:42
Ik hoop voor je dat het niet jouw kant opkomt.. ik ga onder de dekens en hoop dat als ik morgenochtend wakker wordt, het allemaal weer weg is.
magic_lover
Geplaatst: 13-02-10 23:55
Succes met je winterslaap! Hier sneeuwt het nog niet, hoop ook dat als ik morgen wakker wordt de wereld niet witter is dan hij al was
Edit: volgens buienradar gaat het net langs ons/groningen.... al kun je die 9 v/d 10x ook niet vertrouwen maar laten we hopen dat ie dit keer wel gelijk heeft
Vajramani
Geplaatst: 14-02-10 00:10
magic_lover schreef:
Meen je niet.... ik kan nu echt even geen sneeuw gebruiken hoor... na morgen mag het weer als er zonodig wat moet vallen
no way, ik moet het weekend daarna weg en wil graag wel even trainen vooraf.