Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:58

Li_lee_yang schreef:
hooow, kom er net chter dat ik van de zwarte broek de verkeerde maat heb meegenomen, en dat was nog wel mijn 'duurste' aankoop :P

Misschien past mijn moeder hem.

Ja die broeken vallen echt raar, ze zijn minstends een maat te groot en zakken nog eens een halve meter van je reet af :')

Li_lee_yang

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:00

Ja, daarom had ik al een maat kleiner gepast, maar wel mijn eigen maat meegenomen het hokje in, maar omdat dat wij bij de hokjes zo zat te zeiken heb ik de verkeerde teruggegeven :(

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:19

Net ff met moeders naar Primark geweest! *D

Gympies, ballerina's, zebra shirt, harem broek (voor in huis) en een leuk tasje gekocht! :D Voor 25,- euries bij elkaar!

En moeders uiteraard ook van alles!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:08

Ik had de Primark eigenlijk afgezworen, maar aangezien ik er een kwartiertje vandaan woon, toch weer nieuwsgierig geworden & morgenochtend/middag maar eens even langsgaan :+ Ben benieuwd. :)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:11

Ik was zaterdag aan het eind van de middag even langs geweest en toen herinnerde ik me weer waarom ik daar nooit op zaterdag heen wilde. :P
De paar leuke dingetjes waren in mijn maat al weg.
Heb alleen wat sieraden, slippers en een tasje gekocht.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:17

Ik ga misschien dinsdag ochtend eventjes. :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:32

Pfft ik zit nu al van alles te bekijken voor als ik er in de meivakantie heen ga, heb sowieso al een vestje, jurkje en schoenen gezien die ik wil hebben, maar ik kan niet wachten :')!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:41

Suus__ schreef:
Li_lee_yang schreef:
hooow, kom er net chter dat ik van de zwarte broek de verkeerde maat heb meegenomen, en dat was nog wel mijn 'duurste' aankoop :P

Misschien past mijn moeder hem.

Mama past hem ook niet, aangezien mams toch nog een keer mee wilde ga ik binnen nu en 28 dagen nog maar eens :P

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:56

Haha goed excuus om nog een keer te gaan :))

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 08:21

BertBaley schreef:

Gympies, ballerina's, zebra shirt, harem broek (voor in huis) en een leuk tasje gekocht! :D Voor 25,- euries bij elkaar!

Harem broek? :oo
Sinds wanneer hebben ze die?! Ik wil er nog wel 1 :D

Volgens mij heb ik afgesproken volgende week te gaan met n vriendin. Wilde afgelopen vrijdag, maar mn zus had geen zin in de drukte dus zijn we gewoon naar het centrum van Rotterdam gegaan.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:30

_Lisanne schreef:
BertBaley schreef:

Volgens mij heb ik afgesproken volgende week te gaan met n vriendin. Wilde afgelopen vrijdag, maar mn zus had geen zin in de drukte dus zijn we gewoon naar het centrum van Rotterdam gegaan.

Ik heb er ook eens harem broeken gezien, die hingen toen bij de leggings in de buurt. ;)
Denk dat ik er vandaag weer ff langsga, ben benieuwd wat ze nu allemaal hebben :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:35

Daar ga ik dan maar eens kijken als ik er weer ben :D.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:43

_Lisanne schreef:
BertBaley schreef:

Ja 6 euro :D
Hij zit echt super lekker, hij hangt vlak bij de kassa in't zwart/grijs/wit.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:49

Ben er vanochtend weer geweest. Het was vijf voor elf en elf uur gingen ze open. Stonden misschien twee mensen voor de deur, dus ik en mijn zus gingen er bij staan. Personeel mocht maar binnen, dus stormt iedereen die op het plein zit naar de deur. Dacht echt van hallo het is toch echt nog geen elf uur hoor. Elf uur, deur gaat open hoefde nog net niet de duwende massa achter me terug te duwen. Had geen zin om te passen, dus gepakt wat ik wilde hebben en daarna naar de kassa gegaan. Heerlijk nog helemaal geen rij,ben ik helemaal niet gewent, zelfs de afroep instalatie bij de kassa stond nog niet eens aan.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:08

oo dat is fijn.
Ik ga volgende week dinsdag weer met mams, Ik kan dan pas in de middag omdat ik ervoor tentamen heb. Hopelijk is de rest van winkelend nederland dan aan het werk of op school :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:19

Li_lee_yang schreef:
oo dat is fijn.
Ik ga volgende week dinsdag weer met mams, Ik kan dan pas in de middag omdat ik ervoor tentamen heb. Hopelijk is de rest van winkelend nederland dan aan het werk of op school :P

Guess again :')
Ik was er afgelopen donderdag om 11 uur, nou toen was het al zo druk := rond 12 uur moesten we al een half uur in de rij staan voor de pashokjes..

De dunne riempjes vind ik trouwens niet van erg goede kwaliteit, de mijne begint nu al flink te slijten, ik denk dat 'ie het een week gaat volhouden _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:33

Als ik ga met vriendlief gaan we dus in de vakantie, doordeweeks én we staan er al voor openingstijd haha. Wordt lekker vroeg opstaan :')

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:42

zo jij heb echt geluk als je een vent heb die meewilt naar de primark! _/-\o_

Woensdag was ik er ook om 10 uur. hebben we eerst wel een uur in de winkel rondgelopen, maar toen stonden we ook 25 minuten in de rij. In totaal zijn we bijna 3 uur in de winkel geweest haha. De rij bij de kassa's gaat wel altijd lekker snel!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 18:11

Het is mijn verjaardagskado van hem haha, hij betaalt O:)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:07

Ik ben sinds lange tijd vanochtend/middag weer geweest. Aardig wat leuke dingetjes gekocht, maar verder viel het een beetje tegen.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:33

Ben onverwachts vandaag ook gegaan. :D
Heb een leren legging :'), harembroek, 3 shirtjes met lange mouwen (grijs, roze, blauw), sokken, oorbellen, elastiekjes, tasje en van die schuifdingetjes voor in mn haar.. Totaal €36,- :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:37

Ik wou ook een harembroek, maar ik kon ze dus echt nergens vinden :( Gelukkig ga ik over iets meer dan een maand naar Engeland :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:52

Ze hingen bij de leggings. Maar soms zijn ze een dag ineens weg hoor, is heel raar. Gister was mijn vriendin namelijk ook geweest en toen had ze een leren legging gekocht, niet gepast en bleek iets te klein te zijn. Gister hing er een heel rijtje, vandaag was er nog maar 1 (in mijn maat :D).. En een shirtje dat ze gister had gekocht, was er vandaag ook niet meer. Vond het best apart!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 23:23

Heb vandaag ook die tas met bloemetjes en bruin nep leer gekocht. Hingen er vlak voor opening nog drie een uurtje later waren ze allemaal al weg.

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 23:25

Ik ga er zaterdag (vroeg in de ochtend :)) ) heen! Ik heb al een heel mooi paar hakken op de primark hyve gezien, maar ik vrees dat ze die nu niet meer hebben...

Afbeelding