Ik weet het nu zeker, ik kan beter rijden dan mijn vriend Hij kwam gisteren 3 keer vast te zitten in de sneeuw en ik vandaag 0 keer met mn zomerbandjes en minitoet
Het gaat straks weer sneeuwen, zeggen ze. Het houd niet op! Kan vandaag weer niet naar m'n verzorgpaardje . Ons hondje vanochtend in de sneeuw; wat een suffe kop trekt ie (ja, hij dook meteen met z'n kop de sneeuw in )
Wij hebben in 2 maanden tijd al 3 accu's erin gehad, hij is vorige week van de monteur afgekomen en deze week wilde ie weer niet starten. Dus leeftijd van het beessie wil niet altijd wat zeggen! De onze is een '98 en van de week reed hier een gruwelijke oude Volvo door de straat,... die deed het wel
Bij ons lag het niet aan de accu maar aan de koolborsteltjes. Althans dat weten we pas wanneer dit weer voorbij is. Als de auto dan weer niet start is er toch een ander probleem
En het is nu heel gewoon dat accu's het nu begeven
Ik word gek van de sneeuw. Zit compleet vast met de auto en de krantenwijk lukt ook niet. Zit nu gelukkig warm op mijn andere werk, maar de sneeuw mag wel weg van mij...
hier heeft het vanacht na 3 uur gesneeuwd tot vanochtend ongeveer 6 uur. er licht hier nu zo'n 10 ot 15cm, en er is bijna nergens gestrooid in de buurt. zelfs de grotere wegen zijn hier spekglad.
ik maak straks heel positief een grote bak met water ijsvrij, bovenkant goed kapotmaken en grote stukken eruit halen, kom ik een uur later terug is het weer hetzelfde liedje.. ik wil zomer! nouja dit mag nog wel een dag of 2 maar dan weer gouw het zonnetje erbij!
capopjekop
Geplaatst: 21-12-09 14:56
Ons Dopje startte pas al niet met de eerste vorst. Nu een nieuwe accu erin en starten is geen probleem meer, maar de zomerbanden wel. Dus dopje heeft vrij en nu moet de jeep zich maar bewijzen. Wel fijn dat je zo wegrijdt uit de sneeuw terwijl je om je heen autobanden ziet spinnen.