Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LovingTweety schreef:Hey nog een oude bekende!

voor een simpele lijst zal je niet zo veel kwijt zijn denk ik
. Mijn moeder had die laatst geleend en gemaakt, zijn echt zo'n mooie tekeningen en de kleuren die ze gebruikt echt wauw. Mijn puzzelpakket is er nog steeds niet, moet straks even naar de stad dus hoop dat ze zo komen. Vriendlief heeft nieuwe schoenen nodig, en hij vindt het altijd fijn als ik even mee ga. Dus dat doen we dan maar even
sjaslique schreef:Zo heb weer even bijgelezen. Welke nummers van puzzelstukjes ik heb van de AH moet ik even nakijken, opsturen naar iemand kan natuurlijk altijd.
Vandaag vanuit mijn slaapdienst lekker de stad in gegaan en zo'n 15 minuten bij de puzzelafdeling van de V&D doorgebracht voordat ik een puzzel uitgezocht had.
Wilde eigenlijk een puzzel van dieren uit Kenia, maar toen ik die eenmaal in handen had twijfelde ik. Heb nu mijn eerst JvH puzzel gekocht, het park. Maar was al bezig met één van 500 stukjes, dus eerst die eens afmaken.

, en doet af en toe gezellig mee! Ben echt blij dat hij me gister heeft geholpen met afmaken, ik zag het echt even niet meer zitten. Het leek wel alsof de stukjes gewoon bleven ondanks dat ik steeds wat kon aanleggen. 

40 euro voor 1000 tukjes.
ben er zo blij mee 
hij doet het wel als de auto uit is maar niet wanneer die aan is 

) op de bank puzzelenl/boek lezen/filmpje kijken met 't vriendje/drankje drinken/chippies eten

. Verbaasde me ook dat ik er het geduld voor had, aan de andere kant zo gek veel heb ik niet te doen dus het houdt me wel lekker bezig.

. Er zijn er 4 in die serie. Ik heb de 4de aan mijn moeder gegeven vanwege de kikker die erop staat
(mijn moeder spaart kikkers) Dat goud kleurtje daar wen je wel aan. Als zo'n puzzel af is dat geeft zo'n mooi effect lisa_pluisje schreef:Deze krijg ik morgen binnen.
En ben lid geworden van de Hyves puzzel site.
http://www.puzzlestore.nl/141/lisa-jane ... 0-stukjes/